پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی

ساخت وبلاگ

استفاده از درب های UPVC فرانسوی ، انتخاب خوبی برای همگان می باشد. UPVC یک ماده با پوشش سخت است که دارای برخی خواص دیگر است که آن را برای استفاده به عنوان درب های بیرونی ایده آل می کند.

  • این ماده یک عایق خوب است.
  • UPVC یک ماده سبک وزن است.
  • این ماده در برابر آب یا خشک شدگی آسیب پذیر نیست (انبساط یا انقباض)
  • UPVC عمری طولانی دارد
  • به مقدار زیادی مراقبت نیاز ندارد.

فقط فریم های UPVC خود را تمیز نگه دارید. به موارد بالا تعداد زیادی از تولید کنندگان این ماده و هزینه کم را نیز اضافه کنید، در اینصورت شما می ببینید که چرا UPVC انتخاب خوبی برای درب های فرانسوی است.

 

دلیل عمده برای نصب درب های UPVC فرانسوینصب درب های UPVC فرانسوی

 

 زیبایی شناسی و عملکرد

عملکرد دو منظوره این نوع طراحی درب ها قابل استفاده در خانه های مختلف می باشد. اگر می خواهید یک جلوه مدرن خیره کننده داشته باشید، قاب های تقویت شده ظریف و پانل های شیشه ای از کف تا سقف می توانند این کار را برای شما انجام دهند.

از سوی دیگر، اگر تمایل شما به داشتن جلوه ای شیک و با کلاس است، پس از پانل های کلاسیک در طراحی درب و پنجره فرانسوی خود استفاده کنید.

حتی اگر عرض بازشوی شما بسیار گسترده است، این سبک طراحی درب بیرونی با پانل های جانبی به شما اجازه می دهد تا آنها را در شرایط مختلفی بتوانید استفاده کنید.

علاوه بر این، شما همچنین می توانید طیف گسترده ای از انتخاب ها را برای رنگ آن داشته باشید. 
انتخاب شما فقط به رنگ سفید برای در و پنجره دوجداره upvc محدود نمی شود.

در بازار برای UPVC تا ۲۰ رنگ متفاوت وجود دارد، با این امکان که بتوانید در فضای داخلی و خارجی از دو رنگ متفاوت استفاده کنید. به علاوه شما می توانید یک سطحی را داشته باشید که جلوه ای مشابه چوب، مانند روکش چوبی داشته باشد.

درب های فرانسوی برای گلخانه ها

درب های فرانسوی نه تنها به عنوان درب های بیرونی برای خانه استفاده می شوند، بلکه برای استفاده در گلخانه ها نیز مناسب هستند.

یک درب تاشوی فرانسوی در گلخانه با فضای داخلی تداخل ایجاد نمی کند و به همین دلیل به شما اجازه می دهد که فضای داخلی را با هر نوع مبلمانی که مد نظر دارید طراحی کنید. این امر که درب ها رو به بیرون باز می شوند، هنگامیکه فضای داخلی شما بسیار کوچک است حتی بیشتر حیاتی می باشد.

عایق بندی و بهره وری انرژی

در اینجا دو مزیت برای استفاده از درب شیشه ای و  درب و پنجره upvc آورده شده است.
اولين مورد كيفيت عايق کاری و داشتن موادی در قاب های شما که به طور ذاتی عايق هستند مانند UPVC، كه مدل های اخیر آن به صورت دوجداره به كار رفته اند، به اين معني كه اين طراحي به شدت در نگه داشتن گرما در داخل و نگه داشتن سرما در بیرون اتاق شما موثر است.

دوم این که پانل های دو جداره به عنوان عایق صدا عمل می کنند. در مقایسه با یک پانل شیشه ای، آنها انتقال صدا را تا ۶۰٪ کاهش می دهند.
این بدان معنی است که هنگامی که درب های خود را بسته اید، می توانید از آرامش در فضای داخلی لذت ببرید. از سوی دیگر، اگر شما یک خانواده پر سر و صدا داشته باشید، شما همچنین با این کار می توانید آرامش را برای همسایگان خود نیز به ارمغان بیاورید.

 

دلیل عمده برای نصب درب های UPVC فرانسوی 2دلیل عمده نصب درب های UPVC فرانسوی

 

 امنیت و ایمنی

هر درب ورودی که شما در فضای بیرونی خانه تان قرار می دهید باید امنیت و ایمنی را برای شما و خانواده تان فراهم کند.
درب های مدرن UPVC فرانسوی دقیقا همین کار را برای شما انجام خواهند داد که دارای ویژگی های زیر هستند:

  • فریم های تقویت شده داخلی با فولاد گالوانیزه
  • چند نقطه برای قفل کردن در اطراف درب
  • قفل های کلید دار ۳ و ۵ سیلندری
  • شیشه های ایمن تا تراز کف
  • دکوراسیون داخلی شیشه ای
  • سه لولا بلبرینگی از جنس فولاد ضد زنگ
  • پیچ هایی در بالا و پایین و چفت ها

 

 هزینه پایین درب های UPVC فرانسوی

در مقایسه با چوب سخت و یا آلومینیوم، درب های UPVC فرانسوی به مراتب ارزان تر هستند و می توان آن را با قیمت مناسب از ما و استعلام راهنمای اندازه ها بخواهید.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 327 تاريخ : يکشنبه 27 اسفند 1396 ساعت: 13:53

ایران یو پی وی سی یکی از بزرگترین و مورد اعتماد ترین نام ها در صنعت تولید درب و پنجره دو جداره upvc می باشد. چه بخواهید در و پنجره های خود را بازسازی کنید یا اینکه ساختمان جدیدی داشته باشید، ما می توانیم در و پنجره دوجداره upvc در اشکال و استایل های مختلف را به شما ارائه دهیم تا با استفاده از این محصولات، زیبایی، راحتی و مصرف پایین انرژی را برایتان به ارمغان بیاوریم.

 

پنجره upvc

 

بخش قابل توجهی از مشتریان درب و پنجره upvc را سازندگان ساختمان ها تشکیل می‌دهند. گذشته از مراحل انتخاب برند پروفیل پنجره دوجداره upvc و کارخانه سازنده انواع درب پنجره دوجداره که مطمئنا سازندگان وسواس لازم را در این راستا بکار می گیرند، در آماده سازی محل و قاب درب و پنجره upvc نیز بایستی نظارت کاملی داشته باشند تا فریم ها و قاب ها کاملا گونیا و هندسی بشوند. چرا که در این حالت پنجره دوجداره upvc بهتر در قاب فیکس شده و علاوه بر دوام بیشتر، ظاهر بسیار زیباتری نیز خواهد داشت. 30% از کیفیت در و پنجره های دو جداره upvc بستگی به اجرای دقیق این بخش دارد.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : در و پنجره دوجداره upvc, نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 266 تاريخ : دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت: 19:42

خبرنامه