پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی

ساخت وبلاگ

درب و پنجره upvc

 

در گذشته درب‌ها به عنوان روزنه‌های اجباری در دیوار حساب شده و با استفاده از سخت افزارهای معمولی مانند پیچ و مهره، دستگیره و لولا ساخته می‌شدند و همچنین از جنس چوب، آلومینیوم یا فولاد بودند. با این حال، آنها هم اکنون به عنوان یکی از اجزاء اساسی هر خانه‌ای به حساب می‌آیند که نه تنها باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی و تامین راحتی افراد داخل خانه می‌شوند، بلکه زیبایی خاصی را نیز فراهم می‌آورند.
به همین دلیل، استفاده از درب و پنجره upvc به آهستگی در حال تبدیل شدن به یک روند کلی است، چرا که مالکین خانه دوام، انعطاف پذیری، طراحی‌های جدید و اقتصادی بودن آنها را بسیار می‌پسندند. در ادامه به مواردی اشاره می‌کنیم که باید در زمان خریداری درب و پنجره upvc در نظر داشته باشید.

 

استحکام درب و پنجره upvc

استحکام درب و پنجره upvc به ساختار چند لایه‌ای به کار رفته در آنها بستگی دارد؛ داخل آنها باید از فولاد گالوانیزه ساخته شده باشند. در ایران یو پی وی سی، ما بهترین تلاش خودمان را به کار می‌گیریم تا استاندارد قابل قبول میان 2?3 تا 3 میلی متر را لحاظ کنیم و ضخامت فولاد تقویت شده نیز برابر با 1 تا 3 میلی متر باشد. به علاوه، آنها به شدت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و چندین آزمایش را از سر می‌گذرانند تا اطمینان حاصل شود که کیفیت مناسبی دارند. به همین دلیل، درب و پنجره upvc ما دوام بسیار بالایی دارند و مواد استفاده شده در مقابل ترک و شکاف برداشتن بسیار مقاوم هستند.

ضخامت شیشه

درب و پنجره upvc می‌تواند شامل پنجره‌های تک جداره، دوجداره یا سه جداره باشد و شیشه به کار رفته می‌تواند شامل گزینه‌های مختلفی مانند شیشه سخت شده، شیشه لعاب‌دار و شیشه تقویت شده باشد. شیشه‌های تک جدار استاندارد باید حدود 6 میلی متر، شیشه‌های دوجداره باید دارای 6 میلی متر شیشه/ 16 میلی متر لایه داخلی/6 میلی متر شیشه (6-16-6) باشند، در حالی که شیشه‌های سه جداره به صورت 4-12-4-12-4 هستند.

ایمنی

محصولات upvc باید دارای سخت افزار باکیفیت و همچنین قفل پنهان شده اما قابل اعتمادی داشته باشند. فولاد ضدزنگ از نوع باکیفیت برای سخت افزارهایی مانند دستگیره و لولاها پیشنهاد می‌شود، چرا که به راحتی پوسیده نمی‌شود و زنگ نمی‌زند. با توجه به شرایط ایمنی خانه خودتان اطمینان حاصل کنید که درب و پنجره upvc انتخابی دارای یک قفل چند مرحله‌ای مناسب است. با این حال، متخصصین شیشه‌های دوجداره لعاب‌دار را برای بیشترین امنیت ممکن توصیه می‌کنند.

ثبات رنگ یو پی وی سی

درب و پنجره یو پی وی سی سفید ممکن است در طول زمان تغییر رنگ دهند. بنابراین، در طی فرآیند ساختن تیتانیوم دی اکسید اضافه می‌شود تا ثبات رنگ تامین شده و دوام بیشتری برای درب‌های سفید رنگ به وجود آید. حداقل میزان توصیه شده تیتانیوم دی اکسید برابر با 2?5 درصد از مقدار کلی رنگ است.

دوام upvc

در و پنجره upvc باید در مقابل فشار بالا، آسیب، فرسودگی و شکستگی مقاوم باشد. این امر به این خاطر است که آنها با استفاده از مواد خام مستحکم و فناوری بسیار بالا ساخته می‌شوند. پلیمر، سطح بالایی از مقاومت را دارا است. به این معنی که، درب‌های خانگی خریداری شده از ایران یو پی وی سی می‌توانند برای مدت زمان بسیار زیادی دوام بیاورند و شکل و کارآیی خود را حفظ کنند.

خلاصه

درب و پنجره upvc نه تنها خانه شما را زیباتر می‌سازند، بلکه عایق بهتری را در مقابل باران، آلودگی، سر و صدا و گرد و خاک فراهم می‌آورند. آنها در حال تبدیل شدن به یکی از گزینه‌های مورد علاقه معماران و مالکین خانه هستند، چرا که نگهداری از آنها بسیار آسان بوده و همچنین مقرون به صرفه هستند.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 241 تاريخ : شنبه 25 اسفند 1397 ساعت: 19:48

در و پنجره دوجداره upvc

 

درب‌ها نقش مهمی در طراحی زیبایی شناسی و بهره‌وری انرژی هر نوع ساختمان دارند. آنها ارتباطی بین جذابیت فضای داخلی و خارجی و زیبایی بصری یک ساختمان ایجاد می‌کنند و جذابیت کلی آن را افزایش می‌دهند. اما حتی هنگام بحث درباره خانه‌های مسکونی با کیفیت بالا، به صاحب خانه‌ها توصیه می‌شود که هزینه‌ها را در نظر بگیرند و در محدوده بودجه خود تصمیم گیری کنند.
این افزایش تقاضا در زمینه درب‌های مسکونی upvc نشان می‌دهد که نصب آنها بسیار آسان بوده و بسیار مقرون به صرفه هستند. آنها همچنین از موادی ساخته شده‌اند که در زمینه صرفه جویی در انرژی کارآمد و عالی هستند. این مواد کارآیی بالایی دارند در و پنجره دوجداره upvc ظاهر خانه و یا محل کار شما را بهبود می‌بخشد و اتلاف انرژی را به میزان قابل توجهی پایین می‌آورد. خانه‌هایی که درب و پنجره‌های آن از یو پی وی سی ساخته شده در تابستان‌ها خنک‌تر و در زمستان‌ها گرم‌تر خواهد بود.
بازار درب و پنجره ساختمانی به سرعت در حال رشد است. این به دلیل افزایش نیاز به محصولات نوآورانه است که باعث بهبود شیوه زندگی کلاسیک و استانداردهای زندگی می‌شوند. درک کیفیت upvc و پذیرش آن در بازار، راه را برای محصولات برتر و برندها هموار می‌کند که باعث گسترش و رونق تجارت آنها می‌شود. درب‌های مسکونی upvc در سراسر جهان گسترش یافته و عملکرد آنها به خوبی پذیرفته شده است. این به این دلیل است که آنها علاوه بر افزایش زیبایی خانه‌های مسکونی، به درستی عایق کاری شده‌اند و از لحاظ بهره‌وری انرژی کارآمد هستند.
علاوه بر این، درب‌های مسکونی upvc، با دوام و پایدار بوده و نگهداری آنها بسیار آسان است و در برابر اکسیداسیون، خراش و غر شدگی و خم شدن بسیار مقاوم هستند. درب‌های مسکونی upvc با شیشه‌های دوجداره در حفظ انرژی گرمایشی و سرمایشی بهتر عمل می‌کنند. این چرخه به کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای در مقایسه با استفاده از پنجره‌های قاب آلومینیومی در ساختمان کمک می‌کند. زمانی که انرژی کمی از درب‌ها و پنجره‌ها هدر رود، محیط داخلی خانه با انرژی کم آسایش بالایی خواهد داشت.

گسترش استفاده از درب و پنجره‌های upvc

 

در طول سالها، پیشرفت تکنولوژی باعث تسهیل رشد و گسترش پویایی در صنعت درب و پنجره upvc شده است. این مورد کاربران را با طیف وسیعی از گزینه‌ها مواجه کرده است. البته این به بستگی به نوع پنجره یا درب مورد استفاده دارد؛ تاشو و کشویی، شیب دار و کشویی، بالا رونده و کشویی.
 
گزینه تاشو و کشویی:
اگر می‌خواهید از آنها در بالکن‌های بزرگ و درب ورودی باغ خود استفاده کنید بهترین گزینه هستند. این ظاهر خانه شما را با اضافه کردن نور طبیعی تغییر می‌دهد و همچنین امنیت و دسترسی آن را بهبود می‌بخشد. از طریق ذخیره انرژی، آنها در زمستان خانه شما را گرم‌تر می‌کنند. آنها همچنین در تابستان باغ شما را به خانه‌تان نزدیک‌تر می‌کنند.
 
گزینه‌های شیب دار و کشویی:
مقاومت دو برابری، حداکثر هوادهی و سطح شیشه بیشتری را برای شما فراهم می‌کنند. آنها الهام گرفته از طراحی اروپایی بوده و عمدتا توسط اروپایی‌ها ترجیح داده می‌شوند و این باعث می‌شود که آنها پرفروش‌ترین درب‌های مسکونی upvc باشند. آنها همچنین به خوبی عایق بندی شده‌اند.
 
گزینه بالارونده و کشویی:
آنها بیشتر در فضاهای بزرگ ترجیح داده می‌شود. آنها به گسترش اتاق‌ها و استفاده از فضاهای جدید در بهترین حالت خلاقانه کمک می‌کنند. از دیگر مزایای آنها نگهداری آسان آنها است و فقط آنها را باید تمیز کرد و کار دیگری نیاز ندارند و برای سال‌ها برای شما کار خواهند کرد.
پنجره‌ها و درب‌های upvc به طور موثر جایگزین چوب، فولاد و آلومینیوم شده‌اند. با این جایگزینی، ما می‌توانیم رشد و گسترش درب‌های مسکونی upvc را در بازار آینده پیش بینی کنیم.

 

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 222 تاريخ : دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 13:15

در و پنجره دوجداره upvc

PVC معمولی (پلی وینیل کلرید) یک پلاستیک رایج، سبک اما قوی است که در ساخت و ساز استفاده می‌شود. افزودن مواد پلاستیسیته، آن را نرم‌تر و انعطاف پذیر‌تر می‌کند. اگر هیچ افزودنی به آن اضافه نشود، تحت عنوان upvc پلی وینیل کلرید غیر پلاستیسیته، پی وی سی سفت یا وینیل کشویی شناخته می‌شود.

کاربردهای PVC در برابر upvc

upvc در ساخت و ساز

به عنوان یک پلاستیک انعطاف پذیر، PVC برای تولید طیف گسترده‌ای از لوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. لوله‌های PVC بزرگتر اغلب در لوله کشی برای توزیع آب غیر قابل شرب استفاده می‌شوند. لوله‌های پی وی سی همچنین می‌توانند برای عایق کاری کابل‌های الکتریکی استفاده شوند.
upvc به عنوان جایگزینی برای چوب در ساخت و ساز استفاده می‌شود، از جمله در قاب در و پنجره‌ دوجداره upvc و پنجره‌های آلومینیومی و در آنچه که به عنوان وینیل کشویی شناخته می‌شود. این یک ماده متنوع است که می‌تواند در رنگ‌های مختلف تولید یا ساخته شود تا با مواد دیگر (به عنوان مثال، چوب) سازگاری داشته باشد. یو پی وی سی همچنین به جای چدن برای انواع خاصی از لوله‌کشی‌های سنگین و سیستم‌های تخلیه آب استفاده می‌شود.

لوله‌های PVC در مقابل لوله‌های upvc

PVC به عنوان جایگزینی برای لوله‌های مسی و آلومینیومی استفاده می‌شود و در خطوط زهکشی، سیستم‌های آبیاری و سیستم‌های گردش آب استفاده می‌شود. برش آن به قطعات کوچکتر بسیار ساده است و می‌توانید آن را با چسب به یکدیگر متصل کنید که آن را به جایگزینی مناسب برای فلز تبدیل می‌کند.
یو پی وی سی برای اکثر لوله‌های پلاستیکی در جهان استفاده می‌شود، چرا که به طرزی باور نکردنی در برابر فرسایش شیمیایی مقاوم است و دیواره‌های داخلی نرم‌تری دارد که به تسهیل عبور جریان آب کمک می‌کند. همچنین در محدوده وسیعی از دماها و فشارها عملکرد خوبی دارد. این ماده به طرز شگفت انگیزی قوی، سفت و مقرون به صرفه است و بنابراین اغلب برای خطوط فاضلاب و لوله‌های زهکشی بیرونی استفاده می‌شود. با این وجود، لوله‌های upvc بسیار کمتر از لوله PVC ترجیح داده می‌شوند. برای انتقال آب آشامیدنی از PVC یا upvc استفاده نمی‌شود. (cPVC پلی وینیل کلراید کلرینیتد) به جای آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پنجره‌های upvc و دیگر انواع

PVC برای فریم‌های پنجره استفاده نمی‌شود، اگر چه برخی از تولید کنندگان ممکن است از واژه PVC برای اشاره به پنجره‌های upvc خود استفاده کنند. در عوض، upvc برای فریم‌های درب و پنجره استفاده می‌شود، زیرا به راحتی تجزیه نمی‌شود و در برابر تغییرات آب و هوا مقاوم است.
upvc تحت شرایط آب و هوایی معمولی تغییرحالت نمی‌دهد، اما ممکن است در دمای بسیار بالا تغییر شکل دهد. پنجره‌های upvc بهره وری انرژی بالاتری نسبت به قاب‌های چوبی و فلزی دارند. علاوه بر این، upvc همچنین می‌تواند برای قاب‌های درب و سالن‌های نگهداری مواد استفاده شود.

کاربری‌های دیگر یو پی وی سی

لوله‌های PVC کوچک و باریک گاهی در تجهیزات پزشکی یافت می‌شوند. PVC همچنین در لباس‌های چرمی یا ضد آب، کفپوش وینیل، کفش، اسباب بازی، بخش‌های داخلی خودرو و کابل ماشین، پرده‌های حمام و بسیاری از محصولات پلاستیکی دیگر استفاده می‌شود. از آنجا که upvc دارای مشکلات بهداشتی کمتری است، در بخش‌های پزشکی و دندان پزشکی کاربرد فراوانی دارد. به عنوان مثال، upvc گاهی برای ساخت نگهدارنده‌های دندان استفاده می‌شود.

دوام

از آنجا که PVC به گونه‌ای طراحی شده است که نرم‌تر و انعطاف پذیرتر از بسیاری از پلاستیک‌های دیگر باشد، دوام کمتری نسبت به upvc دارد. با این حال، هر دو پلاستیک مقاوم در برابر نور خورشید، اکسیداسیون و مواد شیمیایی هستند. توانایی لوله‌های پی وی سی برای مقاومت در برابر نور خورشید گاهی اوقات بیشتر از لوله‌های ABS است.

هزینه

تولید بسیاری از محصولات PVC و upvc بسیار ارزان است، به همین دلیل است که آنها در انواع محصولات متنوع و مقرون به صرفه مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوله پی وی سی را می‌توانید بر اساس طول یا وزن خریداری کنید. هر چه لوله ضخیم‌تر باشد، گران‌تر خواهد بود. با این حال، لوله پی وی سی بسیار مقرون به صرفه است.

ایمنی و خطرات

سیم‌های پوشانده شده با PVC می‌توانند بخار HCl را در صورت آتش سوزی تولید کنند، که می‌تواند سلامتی شما را به خطر بیندازد. در این حالت مواد پلاستیسیته ممکن است از PVC به محیط خارج شوند.
فتالات به انعطاف پذیری بیشتر PVC کمک می‌کند. بعضی از فتالاتی که در PVC استفاده می‌شدند، در طول سال‌ها محدود شده یا ممنوع شده‌اند و بسیاری از آنها با فتالات کم خطرتر جایگزین شده‌اند. دیابوتیل، بنزیل بوتیل، و DEHP بعضی از فتالاتی هستند که استفاده از آنها ممنوع و محدود شده است. تا به امروز، نگرانی‌هایی در مورد استفاده از upvc که دارای فتالات یا BPA است وجود نداشته است.

دور ریختن

PVC یا upvc هیچ کدام تجدید پذیر نیستند. با این حال، upvc قابل بازیافت بوده و می‌توانند در محصولات جدید یا لوله‌های با درجه حرارت بسیار بالا کاربرد داشته باشند.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 247 تاريخ : سه شنبه 14 اسفند 1397 ساعت: 13:51

پنجره های upvc

درب و پنجره‌های upvc  راحتی و آسایش را برای خانه‌های شما به ارمغان خواهند آورد. چطور می‌خواهید بهترین طراحی را برای خانه خود انتخاب کنید؟ این امر با انتخاب‌های متفکرانه از طرح‌های پنجره‌های upvc یا هر نوع طرحی است که شما برای دیگر اجزاء خانه تان انتخاب می‌کنید، بر زیبایی و ارزش آن می‌افزاید . در اینجا توصیه‌های تخصصی از طراحان مجرب و متخصصان نصب ارائه شده است.

4 مورد برای زمانی که پنجره‌های upvc را انتخاب می‌کنید

ترجیحات معماری

یک ایده کلی معماری برای هر خانه ای وجود دارد. برخی از خانه‌ها با استفاده از طرح‌های الیزابت، ویکتوریا، مدیترانه‌ای و دیگر گزینه‌های معماری ساخته شده‌اند. هر کدام از این طراحی‌ها با پنجره‌های upvc منحصر به فرد خواهند بود. همه ویژگی‌های خانه از جمله درب‌ها، پنجره‌ها و پشت‌بام باید در طراحی کلی جا داشته باشند. هر عدم تطابق خانه شما را غیر حرفه‌ای و بد منظره خواهد کرد. همچنین در ارتباط دادن ایده معماری و شخصیت شما ناموفق خواهد بود. این امر بر ارزش کلی خانه تاثیر می‌گذارد.

با یک طراح با تجربه کار کنید تا مطمئن شوید که خانه شما متناسب با تصور معماری است که شما از آن دارید. اگر چه قوانینی وجود دارند که طرح‌های معماری متفاوتی را ارائه می‌کنند، اما همیشه یک راه گریز برای سفارشی سازی طراحی وجود دارد. متخصصان به شما کمک خواهند کرد پنجره را بدون از دست دادن مزایای مهم که پنجره را حرفه‌ای می‌کنند، از دست بدهید.

شرکت ایران یو پی وی سی عرضه کننده انواع درب و پنجره‌های upvc در طرح‌ها، مدل‌های متنوع و بادوام بوده و بهترین درب و پنجره‌های upvc که امروزه در بازار موجود است را می‌توانید در محصولات ایران یو پی وی سی پیدا کنید. ما مهندسین مجرب و با تجربه‌ای داریم که طرح‌های شخصی خود را ارائه خواهند کرد که با خواسته‌های معماری شما مطابقت دارند. ما قیمت‌های رقابتی و محصولاتی با کیفیت بالا و پنجره‌های بادوام را ارائه می‌کنیم که امنیت را تامین می‌کنند و بادوام هستند. برای بهترین پیشنهادها در مورد پنجره‌ یو پی وی سی با ما تماس بگیرید.

امنیت

پنجره‌ها نقاط حساس هر خانه هستند. در صورتی که هوای طوفانی به منطقه مسکونی شما نزدیک شود، پنجره‌های معمولی را می تواند از بین ببرد و منجر به آسیب زدن به کل خانه و اموال درون آن شود. خانه شما به یک پنجره نیاز دارید تا قوی و محکم باشد و این شامل کادر و شیشه‌های پنجره هم خواهد بود. طراحی پنجره مشخص می‌کند که چقدر امن است و طراحی پنجره نیز باید با طرح معماری کلی شما مطابقت داشته باشد.
داشتن یک پنجره ایمن به این معنی نیست که باز و بسته کردن آن به سختی انجام شود. بلکه پنجره ای با یک کادر و قاب قوی و شیشه‌های خوب و با کیفیت و نصب کاملا حرفه‌ای است. در صورتی که یک جنبه از این سه مورد غفلت قرار گیرد، شما مشکلات زیادی را خواهید داشت. با متخصصان ما در ایران یو پی وی سی مشورت کنید تا مطمئن شوید که کدام نوع از پنجره های upvc برای خانه شما مناسب است.

کیفیت عایق‌کاری انرژی

پنجره‌هایی را انتخاب کنید که خانه شما را کارآمدتر سازند. آنها به اندازه کافی اجازه ورود نور در روز را خواهند داد، بنابراین نیازی نیست چراغ‌ها را روشن کنید. این موضوع طراحی و موقعیت پنجره است. آنها هم چنین خانه را در برابر گرما و سرما عایق می‌کنند. به این ترتیب، شما مجبور نیستید از کولر به مدت طولانی برای حفظ دمای داخلی استفاده کنید و از هزینه‌های انرژی شما کاسته خواهد شد.
درب و پنجره‌ upvc با شیشه‌های باکیفیت نیز از فضای داخلی شما در برابر آسیب ناشی از نور UV خورشید محافظت می‌کنند.

ارزش نصب حرفه‌ای

بهترین پنجره ها هم در صورتی که به صورت حرفه‌ای نصب نشده باشند، کارآیی نخواهد داشت. پیمانکاران حرفه‌ای را برای نصب پنجره ها استخدام کنید تا مطمئن شوید که این کار را کاملا درست انجام می‌دهند. متخصصان پنجره‌های شما را به خوبی نصب کرده و در نتیجه کل خانه را از آسیب محافظت خواهند کرد. نصب حرفه‌ای موجب دوام  بیشتر پنجره ها می شود و نیاز به تعمیر و یا هزینه نگهداری را کاهش می‌دهد.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 242 تاريخ : دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت: 15:44

درب و پنجره upvc

به نظر می‌رسد که درب باید با سایر ویژگی‌های خانه یا اموال شما مرتبط و سازگار باشد و از افراد و اموال داخل خانه محافظت کند. علاوه بر این، باید زیبایی‌هایی را به داخل و خارج از خانه شما اضافه کند.  درب‌های مسکونی upvc اقلامی هستند که چنین قابلیت‌هایی را دارا هستند.

درباره درب‌های مسکونی upvc

درب‌های upvc ویژگی‌های رقابتی زیادی را متناسب با علایق صاحبان خانه‌ها ارائه می‌دهند. آنها عایق کاری عالی حرارتی و صوتی فراهم می‌کنند. این به شما اجازه می‌دهد که شرایط را در خانه خود کنترل کنید. درب‌ها همچنین در رنگ‌ها و سبک‌های مختلف موجود هستند. این امر به شما این امکان را می‌دهد تا ترجیحات معماری مختلف خانه خود را تامین کنید. درب‌های مسکونی upvc را می‌توانید سفارشی کنید تا بتوانید از ویژگی‌های منحصر به فرد آن مانند قفل کردن چند نقطه‌ای و نمای تمام شیشه برای ایجاد روشنایی بیشتر استفاده کنید. شیشه به منظور کنترل حریم خصوصی ممکن است به صورت نصفه یا کامل باشد. با جلوه‌های تزئینی متنوع، شما می‌توانید درب‌های همه کاره مختلفی را در بازار با قیمت بسیار معقول پیدا کنید.

مزایای درب‌های مسکونی upvc

زیبایی

یک زیبایی طبیعی در چوب وجود دارد و هر صاحب خانه‌ای علاقه دارد از درب‌های چوبی در خانه خود استفاده کند. با این حال، این درب‌ها گران بوده و معایب خاص خود را دارند. درب‌های کامپوزیت یا درب و پنجره upvc از موادی ساخته شده‌اند که با استفاده از آخرین فن آوری‌ها بهبود یافته است و به شما این اجازه را می‌دهد تا درب‌هایی با رنگ، دانه بندی و بافت چوبی مورد نظر خود پیدا کنید. این موارد همچنین می‌توانند به گونه‌ای تزئین شوند تا جلوه مورد نظر شما را ایجاد کنند.

دوام

درب‌های upvc از مواد با کیفیت بالا ساخته شده‌اند که می‌توانند در برابر ضربه و تمامی عناصر طبیعی قابل تصور مقاوم باشند. این ماده، بر خلاف چوب، به راحتی توسط آب دچار آسیب نمی‌شود. این ماده در فصول مرطوب دچار زنگ زدگی نمی‌شود. هنگامی که درب را خریداری می‌کنید، به کارکرد آنها در طول چندین سال آینده فکر نمی‌کنید. حتی وقتی که توسط بچه‌ها یا جریان باد کوبیده می‌شوند، به راحتی نمی‌شکنند.

مقرون به صرفه

آیا شما به دنبال یک درب قوی هستید که شیک و قابل تنظیم بوده و در عین حال مقرون به صرفه باشد؟ درب‌های مسکونی upvc همچنان بهترین گزینه هستند. مواد مورد استفاده و فرایند تولید آن نیاز به نیروی کار یا منابع مختلف ندارد. این به این معنی است که شما در هنگام نصب درب‌های upvc، متناسب با پول پرداختی می‌توانید ویژگی‌های پیشرفته‌ای را کسب کنید.

نگهداری آسان

درب‌های مسکونی upvc به هیچ مراقبت ویژه‌ای نیاز ندارند. بر خلاف چوب یا فولاد، نیازی به رنگ کردن درب‌ها نیست. آنها به علت قرار گرفتن در معرض عناصر جوی مانند باران و یا آفتاب، زنگ نمی‌زنند. هنگامی که از این درب‌ها به طور معمول استفاده می‌کنید، به راحتی خراب نمی‌شوند. این به این معنی است که هزینه‌های نگهداری و تعمیر عملا ناچیز است.

قابلیت تنظیم

بر روی درب خود چه چیزی را می‌خواهید ببینید؟ آیا دارای رنگ متفاوتی است؟ آیا شما به دنبال یک بافت متفاوت هستید ؟ آیا به دنبال فضای بیشتری برای نصب شیشه هستید تا نور بیشتری وارد خانه شود؟ آیا شما به دنبال یک شکل خاص برای پنجره خود یا یک سیستم امنیتی منحصر به فرد هستید؟ درب‌های مسکونی upvc به شما اجازه می‌دهند تا ظاهر آن را شخصی سازی کنید. این به شما اجازه می‌دهد تا خانه‌ای را همیشه در ذهن خود تجسم می‌کردید را بدون صرف هزینه‌های زیاد طراحی کنید.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 270 تاريخ : يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 13:37

پنجره های upvc

 

 

آیا درب و پنجره های منزل شما از برند ایران یو پی وی سی می باشد؟ آیا پنجره‌های upvc  خانه شما نیاز به تعمیر و بازسازی دارد؟ ایران یو پی وی سی ارائه دهنده قاب‌های پنجره مقاوم در برابر رطوبت و آب و هوای نامساعد است. شما همیشه می‌توانید بر روی پنجره‌های upvc با برند ایران یو پی وی سی حساب کنید چون دارای تکنسین‌هایی هستیم که به خوبی آموزش دیده‌اند تا با انواع پنجره‌ها کار کنند. تکنسین‌های شرکت ایران یو پی وی سی در تعمیر پنجره‌های خانه و نصب و راه اندازی آنها و همچنین ارائه خدمات به مشتریان متخصص هستند.اگر می‌خواهید خانه خود را به لحاظ صرفه‌جویی در مصرف انرژی کارآمد کنید، ممکن است نیاز باشد پنجره‌های خود را در برابر رطوبت مقاوم سازید زیرا این بهترین کار است. می‌توانید از تکنسین‌های بسیار با تجربه ما در مورد آب بندی، عایق کاری، نوار کشی و سایر خدمات مقاوم سازی در برابر آب و هوای نام مساعد، هنگامی که با ایران یو پی وی سی تماس می‌گیرید، مشاوره لازم را بگیرید.
کارشناسان ما دارای مهارت‌های کافی برای کار کردن با قاب‌ پنجره های upvc هستند. علاوه بر این، آنها همچنین می‌توانند قاب درب منزل شما را برای حفاظت از خانه شما در برابر آب و هوای نامناسب بازدید و تعمیر کنند. برای پروژه‌های مهم، ایران یو پی وی سی یک بازرسی از سراسر خانه انجام می‌دهد تا منابع رایج نشت هوا به بیرون را تعیین و تعمیر کند.
داشتن بهترین پنجره های upvc به شما در صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می‌کند، مخصوصا در زمستان زمانی که سیستم گرمایش به طور مداوم در حال کار است. پنجره‌های upvc ما در زمستان مزایای زیادی را برای خانه شما ارائه می‌دهند و باعث گرم شدن خانه شما می‌شوند.

 

قاب پنجره‌های upvc

 

خانه شما همیشه به علت آسیب‌هایی که برای پنجره‌های آن ممکن است رخ دهد در معرض خطر است. بازرسی پنجره‌های شما در برابر عواملی مانند فرسایش، خرابی لولاها، و پرکننده‌های ضد آب چیزی است که شرکت ما پیشنهاد می‌کند که شما باید در هر فصل انجام دهید. اگر پنجره‌های شما دارای نشتی هوا باشد مصرف انرژی شما می‌تواند به طور چشمگیری افزایش یابد. بدون شک زمانی که کارشناسان ما پنجره‌های شما را تعمیر می‌کنند تمام گرما در منزل شما حفظ می‌شود.
قاب‌های پنجره upvc یک انتخاب عالی هستند و اگر به خوبی طراحی شده باشند می‌توانند به جذابیت خانه شما بیافزایند. از آنجا که این قاب‌ها از بهترین مواد ساخته شده‌اند، مجبور به پرداخت هزینه‌های تعمیراتی کمتری خواهید بود و همچنین این قاب‌ها زیبایی خانه شما را افزایش می‌دهند.
قاب پنجره‌های upvc برای کمک به شما حاضر هستند. میزان تعمیرات مورد نیاز وابسته به میزان آسیب در پنجره شما است و ارتباطی با مهارت تکنسین‌ها برای تعمیر پنجره شما ندارد. آیا مجبورید لبه‌های پنجره خود را تعویض کنید؟
شما ممکن است نیاز به نصب قاب جدید داشته باشید به ویژه زمانی که به طور منظم عملیات تعمیر و نگهداری را برای نصب و راه اندازی پنجره‌های خود انجام می‌دهید. چندین مورد وجود دارد که پنجره‌های upvc نیاز به تعویض لبه دارند تا عمر بیشتری برای خدمات رسانی را تضمین کند. تعویض قاب درب و پنجره‌ upvc می‌تواند مقرون به صرفه و سریع باشد.

 

تعمیر و نصب قاب پنجره‌های upvc

 

ساختمان شما می‌تواند به طور جدی از مزایای تغییر قاب‌های پنجره شما بهره‌مند شود و شما حتی نیازی به تغییر سایر بخش‌های خانه خود برای دستیابی به این هدف نخواهید داشت. خانه شما ارزش خود را در بازار املاک و مستغلات با یک پنجره یو پی وی سی بهبود خواهد بخشید.
اتاق‌های شما ظرافت و آسایش بیشتری را با بهره گیری از خدمات فوق العاده شرکت ما دریافت می‌کنند. با انتخاب پنجره‌های upvc شما می‌توانید از مزایایی بهره‌مند شوید که به نیازهای شما اولویت بخشیده و شما را جلوتر از سایرین قرار می‌دهد و همچنین از خدمات شرکتی می‌توانید استفاده کنید که به کارآمد بودن پنجره‌های خانه شما اهمیت می‌دهد.
هیچ هزینه اضافی در هنگام خریداری محصولات upvc مورد نیاز نیست و قیمت‌های ما همچنین کاملا مقرون به صرفه هستند. اعضای آموزش دیده و صمیمی ما مشتاق پاسخ دادن به تمامی سؤالات شما که ممکن است در ذهن داشته باشید هستند، زیرا ما در ایران یو پی وی سی یک پاسخ تشریحی برای تمام سوالات شما ارائه می‌دهیم.با استفاده از پنجره‌های upvc در زمان نصب یک پنجره جدید، یک افزایش محسوس در میزان نور طبیعی ورودی به خانه خود را تجربه خواهید کرد. شما می‌خواهید یک پنجره قدیمی را با یک گزینه دیگر جایگزین کنید، بنابراین یک گزینه مناسب را برای خانه خود انتخاب کنید.
پنجره‌های زمینی و زاویه دار از مواردی هستند که متخصصان ما به راحتی در خانه شما نصب می‌کنند. مهم نیست که شما به دنبال پنجره‌های قدیمی یا مدرن هستید، زیرا می‌توانید مطمئنا آنها را در محصولات ما پیدا کنید.
پنجره‌های upvc جلوه و احساس جدیدی به خانه شما اضافه می‌کنند و قدرت و دوام بیشتری را به پنجره‌های پوسیده شما اضافه خواهند کرد. کارشناسان ما می‌توانند به شما کمک کنند تا قاب پنجره‌های جدید خود را از میان طرح‌های مختلف پیدا کنید.

 

” تعمیر و نصب قاب پنجره‌های upvc خانه شما توسط نصاب‌های حرفه‌ای در ایران یو پی وی سی به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود “

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 210 تاريخ : پنجشنبه 25 بهمن 1397 ساعت: 17:36

پنجره های upvc

 

درب‌ها و پنجره‌های upvc به حداقل نگهداری و مراقبت نیاز دارند. هم چنین آنها می‌توانند در برابر عوامل طبیعی مقاومت بالایی داشته باشند. درب و پنجره‌های تولید شده در ایران یو پی وی سی با بهترین مواد ساخته شده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این درب و پنجره‌ها هیچ شکاف و یا درزی ندارند و برای اطمینان از کارآیی بالا از شیشه‌های دوجداره مرغوب در ساخت آنها استفاده شده است.

 

 طول و عمر و ماندگاری upvc

 

زمانی که مصالح ساختمانی را انتخاب می‌کنید، باید مطمئن شوید که طول عمر بالایی داشته باشند. هیچ چیز بدتر از عوض کردن پنجره‌ها و درب‌ها زودتر از آنچه که انتظار داشتید وجود ندارد. خوشبختانه، upvc یک ماده بسیار مقاوم و بادوام است.
محیط داخل با استفاده از پنجره‌ها و درب‌ها باید در مقابل ورود گرد و غبار و دود هوا محفوظ باشد. برخلاف قالب‌های آلومینیومی و چوبی، یو پی وی سی به شدت مقاوم به رطوبت و شوره‌زدن است. این به این معنی است که برای کسانی که در مناطق ساحلی زندگی می‌کنند و یا برای کسانی که نگران آب و هوای شرجی هستند، بهترین گزینه خواهد بود.
امروزه، هر کسی به دنبال پیدا کردن محصولی است که انرژی کمتری هدر دهد. پنجره‌های upvc سبک هستند، انعطاف‌پذیر بوده و آسان نصب می‌شوند به علاوه سطوح بالایی از عایق کاری در مقابل باد، رطوبت و دیگر عوامل مضر را برای کارایی بهینه خانگی ارائه می‌دهند. استفاده از این مواد منجر به داشتن خانه‌های گرم، بدون گرد و غبار و قبض‌های انرژی کم‌تر می‌شود. پنجره‌ها و درب‌ها به حداقل نگهداری نیاز دارند. صاحبان خانه نباید هزینه‌های زیاد نقاشی منظم را برای درب‌ها و پنجره‌ها تحمل کنند.
 

 بهبود عملکرد و تقویت upvc با فولاد

 

یکی از اقدامات برای افزایش عملکرد استفاده از فولاد در ساختار درب و پنجره یو پی وی سی است. upvc تقویت شده با فولاد به آسانی خم نمی‌شود و برای استفاده در درب‌ها و پنجره‌ها بسیار مناسب است. استفاده از فولاد مقاومت بالایی به این سازه‌ها می‌دهد و در صورتی که از شیشه‌های نشکن برای آنها استفاده شود می‌توانند حفاظت بالایی را از محیط داخل ایجاد کنند.

 

عملکرد بالا

 

با توجه به یک نظرسنجی، مهم‌ترین اقدامات برای افزایش عملکرد پنجره‌ها، با توجه به زیبایی‌شناسی، دوام، قابلیت اطمینان، عایق صدا و عملکرد حرارتی، استفاده از درب و پنجره یو پی وی سی است. از نظر تجزیه و تحلیل گرمایی، upvc به حل مشکلات رسانش گرما در آلومینیوم و آهن کمک می‌کند. کادر به اجزای چند گانه تقسیم می‌شود و به وسیله مواد عایق‌بندی به شیشه‌ها متصل می‌شود.
درب و پنجره ساخته شده از upvc از نفوذ آب به محیط داخل محافظت می‌کند. یو پی وی سی با آب بندی مناسب محیط داخل را از هرگونه عوامل مزاهم خارجی حفظ می‌کند و محیط داخل خانه را از فضای بیرون جدا کرده و حتی مانع بیرون رفتن صداهای داخل خانه می‌شود. یو پی وی سی به شما اطمینان می‌دهد کسی صدای شما و یا موزیک شما را از بیرون نخواهد شنید.
 

درب و پنجره upvc با ظاهر چوب

 

در و پنجره دوجداره upvc محصولاتی هماهنگ با استانداردهای بین‌المللی بوده و دارای طراحی‌های خیلی عالی و متنوع هستند. در شرکت ایران یو پی وی سی درب‌ها و پنجره‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که کسی نتواند بگوید که آیا درب و پنجره چوبی است یا نه. آنها می‌توانند نگاه و احساس یک درب یا پنجره سنتی را که دوست دارید در محل خود داشته باشید را ایجاد کنند.

 

پروفیل‌های upvc با ظاهر برجسته

 

محصولات ایران یو پی وی سی با گستره‌ای از اعتبارنامه‌ها و استانداردهای مختلف تولید شده و تحت آزمایش کنترل کیفیت شدید قرار می‌گیرند. فریم‌های upvc در حالت خاص خود ساخته می‌شوند که بالاترین استاندارد را تضمین کنند که این پروفیل‌های upvc به طور حتم به خانه شما ظاهر قابل توجه خواهند داد. برای ما، محیط زیست بسیار مهم است و به همین دلیل ما اقدامات احتیاطی بیشتری را به عنوان یک شرکت آگاه از حفظ محیط زیست انجام می‌دهیم و محصولاتی تولید می‌کنیم که بیش از 95 درصد از آنها را می‌توان بازیافت کرد.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 223 تاريخ : چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت: 15:29

​​​​​​​درب و پنجره upvc

محصولات upvc با نصب مناسب، بدون شکاف و نشتی و استفاده از شیشه‌های دوجداره با دوام بالا به پایداری اکوسیستم کمک می‌کند. محصولات upvc دوست‌دار محیط زیست بوده و باعث آسیب کم و یا عدم آسیب به محیط اطراف می‌شود. در ایران شرایط آب و هوایی از جایی به جای دیگر تغییر می‌کند با استفاده از این مواد دمای محیط داخل مطلوب خواهد ماند. در کشور چهار فصلی مانند ایران، داشتن ساختار upvc حیاتی است.
سطح پایین تبادل انرژی و دارای کمترین انتقال گرمایی بوده که به معنی عایق بودن آن است. این ماده، عبور گرما را از درب و پنجره متوقف می‌کند، که آن را به عنوان یک گزینه مطلوب نسبت به سایر مواد تبدیل کرده تا درب و پنجره upvc به عنوان یک گزینه عالی در نظر گرفته شود. مقادیر پایین انتقال انرژی را می‌توان در صورتی به دست آورد که از شیشه‌های چند جداره و دارای لایه‌های متعدد پر شده با گازهای بی اثر استفاده شود.

محصولات upvc در مقابل pvc

استفاده از محصولات upvc  موجب کاهش اتلاف انرژی می‌شود. پنجره‌های upvc عایق حرارتی دارند و از این رو حتی بدون استفاده از شیشه های مخصوص و گران قیمت، باعث کاهش  اتلاف انرژی می شوند. در و پنجره‌ دوجداره upvc همچنین باعث جلوگیری از نفوذ آب در طول فصل بارش خواهد شد، حتی برای مناطق خشک و خاکی، این پنجره‌ها به دلیل نداشتن درز و شکاف مانع ورود گرد و غبار می‌شوند و عملکرد ایده‌آلی دارند.
در زمان فرایند تولید یو پی وی سی، از ابتدای استخراج مواد خام، حمل و نقل، مصرف و بازیافت در مقایسه با آلومینیوم و چوب دارای ضایعات بسیار کم‌تری است. حتی انتشار کربن upvc در مقایسه با چوب سه برابر کمتر است. با در نظر گرفتن این مورد استفاده از این مواد می‌تواند به حفظ جنگل‌ها کمک کند و استفاده از درب و پنجره‌های upvc در یک مقیاس جهانی می‌تواند از تخریب محیط زیست به مقدار زیادی جلوگیری کند و باعث حفظ محیط زیست شود. همچنین استفاده از نفت خام تقریبا چهار برابر کم‌تر از زمانی است که پنجره‌های پی وی سی و آلومینیومی تولید می‌شود.

فواید استفاده محصولات upvc

upvc تنها ماده‌ای سازگار با محیط زیست است که می‌تواند برای یک خانه رویایی مورد استفاده قرار گیرد. برخی از فواید آن را می‌توانید در زیر بخوانید.
قابلیت بازیافت: پنجره‌ها و درب‌ها به راحتی به دیگر محصولات مفید تبدیل می‌شوند حتی مواد زائد تولید شده در طول فرایند تولید را می توان فرآوری کرد، در نتیجه به ایجاد آینده‌ای قابل اعتماد و پایدار کمک می‌کنند.
حفظ منابع طبیعی: upvc از لحاظ استفاده، جایگزین چوب شده است. استفاده از محصولات upvc وابستگی به چوب را حذف می‌کند که به نوبه خود منجر به حفاظت از جنگل می‌شود. بنابراین، این محصولات به شدت در کاهش جنگل‌زدایی کمک می‌کنند.
مصرف انرژی پایین: مصرف انرژی برای ساخت upvc نسبت به مواد دیگر مثل آلومینیوم نسبتا کم هستند.
حفظ کیفیت هوای داخل ساختمان: با آب‌بندی عالی، اجازه ورود آلاینده‌های محیطی نظیر صدا، گرد و غبار و دود را به خانه نمی‌دهد در نتیجه خطرات آلودگی هوا را کاهش داده و کیفیت محیط را در داخل خانه بهبود می‌بخشد.
عایق‌بندی بالا: upvc عایق‌بندی عالی را در برابر انتقال گرما ارائه می‌دهد که منجر به کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه‌ها می‌شود. در تابستان خانه شما خنک و در زمستان گرم خواهد بود، بدون این که انرژی زیادی را مصرف کرده باشید.
استفاده از مواد ضایعات و خرد شده: درب و پنجره‌های upvc از مواد قابل بازیافت ساخته شده‌اند و از انرژی کمتری در طول تولید استفاده می‌کنند بعلاوه این یک عایق فوق‌العاده در برابر گرما، گرد و خاک، باران و آلودگی هستند که به سازندگان و توسعه دهندگان در دستیابی به بهره‌وری بالاتر کمک می‌کنند.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 244 تاريخ : چهارشنبه 17 بهمن 1397 ساعت: 13:39

درب و پنجره upvc

 

درب‌های upvc ورودی، نقطه عطف جلوه بیرونی خانه شما بوده و نمایش دهنده اموال شما هستند. بنابراین، سبک دربی که شما انتخاب می‌کنید نمایانگر جلوه بصری و شخصیت خانه شما خواهد بود. از این رو، درب‌های upvc مسکونی که برای ارتقاء قابلیت‌های خانه شما استفاده می‌شوند مزایایی مانند بهره وری بالای انرژی، حداکثر امنیت و طراحی بادوام ارائه می‌دهند. درب‌های upvc مسکونی در طیف گسترده‌ای از سبک‌ها، پوشش‌ها و رنگ‌ها، متناسب با سلیقه و ترجیحات شخصی شما در دسترس هستند. درب و پنجره upvc به خاطر داشتن مزیت‌های زیاد که یکی از آنها صرفه جویی در مصرف انرژی است مورد توجه بسیاری قرار گرفته و استفاده از آنها رو به گسترش است.

 

درب‌های upvc کشویی

 

درب‌های upvc کشویی یک جلوه کلاسیک با مساحت کافی شیشه‌ای ارائه می‌دهند تا محدوده دید ساکنین را بهبود بخشند. تنوع و دسترسی نامحدود به مناطق اطراف که ارائه می‌دهند آنها را به انتخابی مناسب برای بالکن‌ها، حیاط خلوت‌ها و انباری تبدیل می‌کنند. آنها دارای غلطک‌هایی هستند که در زیر درب قرار می‌گیرند که باز و بسته کردن آنها را تسهیل می‌کنند. درب‌های کشویی با استفاده از بالشتک‌های اضافی می‌توانند دارای چندین نقطه برای قفل کردن باشند که گزینه‌های زیادی را برای درب‌های عریض‌تر ایجاد می‌کنند. نصب کنندگان با تجربه ما اطلاعاتی در مورد رنگ، اندازه، ظاهر و گزینه‌های طراحی موجود در اختیار شما قرار می‌دهند و همچنین گزینه‌های جدید و قابل اطمینانی را برای درب‌های upvc کشویی و مکانیزم قفل ارائه می‌دهند.

 

 درب‌های upvc لولایی

 

درب‌های upvc لولایی سبک جدیدی را به هر فضای مسکونی اضافه می‌کنند. آنها دارای طراحی هستند که فضای زیادی را ذخیره می‌کنند و بالشتک درب با چرخش یا کشیدن به داخل فضا باز می‌شود. این درب‌ها دارای عملکرد بدون صدا هستند و خانه شما را به فضای باز، هوای تازه و تابش آفتاب تنها با چرخاندن دسته و کشیدن درب متصل می‌کنند. ویژگی لولاها کیفیت و کلاس جدیدی را به خانه و طراحی داخلی و بیرونی خانه شما اضافه می‌کنند.

 

درب‌های upvc کابینتی

 

درب‌های upvc کابینتی یک راه عالی برای اضافه کردن جذابیت و شخصیت به هر خانه مسکونی هستند. آنها نه تنها ظریف و شیک ساخته می‌شوند، بلکه یک راه عالی برای ایجاد یک تاثیر ماندگار هستند. درب‌های کابینتی دارای یک بالشتک تکی هستند و با یک لولا به کناره چارچوب درب متصل می‌شوند تا عملیات باز و بسته شدن را ساده‌تر کنند. درب‌های upvc کابینتی، قابلیت‌های مدرن را با زیبایی شناسی سنتی ترکیب می‌کنند و نیازمند حداقل عملیات نگهداری هستند. مانند اکثر درب‌های upvc مسکونی، درب‌های کابینتی دارای ویژگی‌های امنیتی فراوان مانند لولاهای محکم و قفل در نقاط مختلف برای اطمینان از ایمنی در برابر سرقت هستند.

 

درب‌های upvc بالارونده

 

این نوع درب‌ها در ساختمان‌های مسکونی مانند ویلا و خانه‌های ییلاقی پرطرفدار هستند. آنها مستحکم و پیچیده بوده و با فولاد تقویت می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که حداکثر ایمنی و راحتی را فراهم می‌کنند. آنها به راحتی می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند و دارای غلطک‌هایی هستند که به راحتی می‌توانند بر روی ریل عقب و جلو شوند. آنها دارای پانل‌های گسترده‌ای هستند که برای ارائه چشم انداز پانوراما از فضای باز طراحی شده‌اند، به طوری که کاملا با دکوراسیون داخلی شما ترکیب شده‌اند. خلاصهدر اغلب موارد، درب‌ها در مرحله پس از ساخت انتخاب می‌شوند و به ندرت در مرحله ساخت و ساز خانه مورد اهمیت قرار می‌گیرند. درب‌های upvc مسکونی روند طراحی خانه را بهبود می‌بخشند و به هر خانه‌ای جلوه‌ای شیک و برجسته و مدرن می‌دهند. شرکت ایران یو پی وی سی تضمین می‌کند که همه مشتریان درب‌های upvc مسکونی مناسب را انتخاب کنند که مکمل دکوراسیون داخلی خانه‌هایشان باشد.
به همین ترتیب، برای دریافت مشاوره‌های بیشتر  در مورد در و پنجره دوجداره upvc با تیم  ایران یو پی وی سی  تماس بگیرید.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 244 تاريخ : دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت: 19:36

پنجره های upvc

پنجره upvc معمولا یک مدل پنجره با کیفیت بالا است که نیازی به انجام تنظیمات زیادی ندارد. پنجره‌های upvc به طور معمول دارای لولاهایی هستند و از قاب پنجره به سمت بالا و بیرون باز و بسته می‌شوند (بر خلاف پنجره‌های سنتی که فقط به سمت بالا یا کنار در قاب پنجره باز می‌شوند). اگر شما متوجه شیارهایی در اطراف یا پایین پنجره خود شدید، ممکن است نیاز به تنظیم پیچ در داخل قاب پنجره یو پی وی سی خود خواهید داشت که ارتفاع بالشتک قاب را افزایش یا کاهش دهد.

نحوه تنظیم پنجره upvc

تنظیم ارتفاع پنجره در داخل قاب

 

1? بررسی ارتفاع بالشتک برای اطمینان از اینکه آیا ارتفاع آن متناسب با قاب است. چند بار پنجره upvc خود را باز و بسته کنید. پایین بالشتک پنجره باید به راحتی درون قاب پنجره حرکت کند. اگر این گونه نباشد و درون قاب یا درزگیر آن گیر کند، برای تنظیم پنجره upvc،باید ارتفاع پنجره‌ها افزایش یابد.
· از سوی دیگر، اگر بالشتک پنجره های upvc شما کاملا با قاب پنجره در تماس نباشد، اما در حدود 16/1 اینچ (0?16 سانتیمتر) بالای آنها قرار گرفته باشد، باید ارتفاع پنجره را پایین بیاورید.
· بالشتک یک پنجره پانلی است که معمولا از چندین شیشه ساخته شده است که با بالا و پایین رفتن باعث باز و بسته شدن پنجره می‌شود.
2? پنجره را به طور کامل باز کنید. این به شما امکان دسترسی آسان به پیچ‌های کوچک را می‌دهد که باید به منظور تغییر ارتفاع پنجره آنها را تنظیم کنید.
· از آنجا که تنظیم پنجره upvc ممکن است 15-20 دقیقه طول بکشد، آن را در یک روز غیر بارانی برنامه‌ریزی کنید.
3? 4 پیچی که در سمت چپ قاب پنجره upvc قرار دارد را کمی شل کنید. هنگامی که پنجره باز می‌شود، شما 4 پیچ کوچک را خواهید دید که یک نوار فلزی در قاب پنجره را نگه می‌دارد. هر یک از این پیچ‌ها را در حدود 1 دور کامل شل کنید.
· قاب یک پنجره upvc نواری فلزی است که به طور مستقیم به قاب پنجره چوبی فشرده می‌شود. لولاهایی که اجازه می‌دهند پنجره باز و بسته شود نیز به قفل وصل می‌شوند.
· هنگام تنظیم ارتفاع پنجره، پیچ‌هایی که لولاها را به قاب متصل می‌کنند را شل نکنید.
4? پیچ‌هایی که محفظه پنجره را در سمت راست قاب نگه می‌دارند را شل کنید. حالا که پیچ‌ها را در یک طرف محفظه پنجره شل کردید، پیچ ??های موجود در سمت راست قاب را نیز کمی شل کنید. همانطور که قبلا انجام دادید، هر پیچ را 1 دور کامل بچرخانید و شل کنید.
· همه 8 پیچی که پنجره را به بالشتک وصل می‌کند را می‌توانید با یک پیچ گوشتی بزرگ بچرخانید. اگر این پیچ گوشتی مناسب نباشد، اندازه‌های مختلف را امتحان کنید تا بتوانید اندازه مناسب را انتخاب کنید که متناسب با اندازه پیچ‌ها باشد.
5? برای تنظیم ارتفاع، بالشتک پنجره را فشار داده یا بلند کنید. هنگامی که 8 پیچ مورد نظر شل شده باشد، می‌توانید ارتفاع پانل پنجره متحرک را افزایش یا کاهش دهید. پنجره را کمی به سمت پایین (اگر پنجره به طور کامل بسته نمی‌شود) یا به سمت بالا (اگر پنجره در هنگام بسته شدن با قاب پنجره درگیر می‌شود) حرکت دهید.
· ممکن است لازم باشد تا وزن پانل پنجره را تا زمانی که پیچ دوباره محکم شود، پشتیبانی کنید. اگر پانل بسیار سنگین باشد، ممکن است در اثر وزن خود به پایین کشیده شود.
6? هنگامی که ارتفاع پنجره تنظیم شد، 8 پیچ را مجددا محکم کنید. پس از تنظیم ارتفاع پنجره، هر یک از 8 پیچ را که قبلا باز کرده بودید را کاملا محکم کنید. سپس چند بار پنجره را باز و بسته کنید تا مطمئن شوید که به طور مناسب باز و بسته می‌شود.
· در این مرحله، پنجره دوجداره upvc شما باید به طور محکم درون قاب پنجره قرار بگیرد. این همچنین تمامی شیارهایی را که در قاب پنجره قرار داشتند را مسدود خواهد کرد.

 

تنظیم موقعیت قفل برای درزگیری بهتر

 

1? پنجره upvc خود را باز کنید و سر تنظیم قفل را پیدا کنید. اگر سبک طراحی پنجره upvc شما به گونه‌ای است که به سمت بیرون، به جای بالا، باز می‌شود، می‌توانید موقعیت قفل را روی محفظه به جلو یا عقب حرکت دهید. نیمه پایینی پنجره باز خود را بررسی کنید، که تقریبا در حد فاصل قفل و پایین بالشتک قرار دارد.
تنظیم موقعیت قفل پنجره شما به طور صحیح کمک می‌کند شیارها به طور کامل مسدود شوند و پنجره به طور کامل درون قاب محکم شود که در نهایت منجر به درزگیری مناسب پنجره شما می‌شود.
· این سبک پنجره، قفل طولی در پایین نامیده می‌شود و قسمت‌هایی که به شما اجازه می‌دهد موقعیت قفل را تنظیم کنید “سر” نامیده می‌شوند.
2? یک آچار آلن را در سر قفل قرار دهید. در بسیاری از برندهای پنجره upvc ، آچار آلن برای حرکت دادن موقعیت قفل استفاده می‌شود.
3? آچار را در جهت عقربه‌های ساعت یا خلاف جهت حرکت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا قفل را به سمت عقب یا جلو حرکت دهید. چرخش پیچ‌ها در جهت عقربه‌های ساعت، قفل را به عقب (دورتر از مکانیزم قفل) حرکت می‌دهد و در هنگام قفل شدن فشار بیشتری را بر روی قاب پنجره وارد می‌کند. این باعث بهبود درزگیری شده و هر گونه شیار موجود احتمالی را مسدود می‌کند.
· چرخاندن آچار در خلاف جهت حرکت عقربه‌های ساعت، زمانی که پنجره بسته است، باعث کاهش فشار بر روی قاب پنجره upvc می‌شود. این روش را زمانی امتحان کنید که پنجره upvc شما به طور کامل قفل نمی‌شود یا نیاز به اعمال نیروی زیادی برای قفل شدن دارد.

 

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 221 تاريخ : شنبه 13 بهمن 1397 ساعت: 20:39

در و پنجره دوجداره upvc

مالکان خانه و طراحان به ندرت انتخاب خود درباره پنجره را عوض می‌کنند. در اکثر موارد، پنجره‌ها به این دلیل اضافه می‌شوند زیرا آنها یک مورد ضروری برای تسهیل قابلیت خانه هستند. با این حال، پنجره‌ها می‌توانند برای بهبود ظاهر خانه شما به لحاظ زیبایی شناختی مورد استفاده قرار گرفته و ارزش خانه شما را بالا ببرند. یک نمونه خوب پنجره‌های upvc هستند که جایگاه ویژه‌ای در بین صاحبان خانه کسب کرده‌اند. پنجره‌های upvc از مواد پلاستیکی سخت تهیه می‌شوند که از مزایای زیر برخوردار هستند؛

استانداردهای امنیتی بالای پنجره‌های upvc

در شرکت ایران یو پی وی سی، ما بر روی ارائه پنجره‌های امنیتی upvc که ایمن‌ترین گزینه در بازار و مطابق با استانداردهای امنیتی هستند تمرکز کرده‌ایم. به عنوان مثال، در و پنجره دوجداره upvc ما از فریم‌های امنیتی و قوی با سیستم‌های قفل چند نقطه‌ای برای امنیت بیشتر برخوردار هستند. بنابراین، شما می‌توانید از آرامش خاطر ایجاد شده لذت ببرید. اینکه شما در خانه یا در تعطیلات باشید، مطمئن خواهید بود خانه شما از طریق پنجره‌ها غیرقابل دسترس است.

بهره وری انرژی

پنجره‌های upvc ما در میان پنجره‌های با بهره وری انرژی A +++ در بازار است که نشان می‌دهد که آنها امن‌ترین و پرطرفدارترین گزینه در دسترس هستند. ما همچنین از تکنولوژی پیشرفته برای تمام پنجره‌های upvc استفاده می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که در طول ماه‌های سخت زمستان، همیشه منزل شما گرم باشد. فن آوری به کار رفته در شیشه آنها حرارت را به اتاق باز می‌گرداند در حالی که فاصله بین پانل‌های آرگون، طراحی یک قاب مخصوص چند طبقه و یک عایق کاری دوجداره، اطمینان حاصل می‌کند که با وجود تغییر شرایط آب و هوایی، خانه شما همچنان گرم است. قاب‌های نازک استفاده شده در پنجره‌های شیشه‌ای این امر را تسهیل می‌کنند تا حداکثر میزان نور طبیعی را در خانه خود دریافت کنید و در نتیجه میزان مصرف انرژی در تمام طول سال را کاهش می‌دهد.

دامنه وسیعی از گزینه‌های در دسترس

علاوه بر بهینه سازی بهره وری انرژی و ایمنی ، پنجره‌های upvc ما سبک و ظرافت خاصی به خانه شما اضافه می‌کنند. پنجره‌های upvc در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها در دسترس هستند تا اطمینان حاصل شود که انتخاب شما نه تنها منحصر به فرد است بلکه مکمل دکور داخلی و خارجی شما است. علاوه بر این، تمام پنجره‌های upvc ما در اندازه‌های مختلف ساخته شده‌اند به این معنی که آنها بدون نیاز به تنظیمات خاص متناسب با اندازه خانه شما بوده و به لحاظ زیبایی شناسی جذاب هستند. برخی از گزینه‌های طراحی متمایز شامل تکنولوژی بالایی است که باعث می‌شود قاب پنجره‌های شما یک سبک منحصر به فرد داشته باشند.

upvc به رنگ بافت‌های چوبی

پنجره‌های upvc ما در رنگ‌های متنوع ارائه می‌شوند که دارای نوعی از پوشش لمینیت هستند. فویل‌ها برای ایجاد رنگ‌های مورد نظر و بالاتر از همه، ایجاد بافت‌های چوبی استفاده می‌شوند. این باعث می‌شود که آنها به زیبایی و جذابیت پنجره‌های چوبی به نظر بیایند بدون اینکه نیاز به عملیات تعمیر و نگهداری منظم و هزینه بر داشته باشند.

آرامش ذهنی تضمین شده

پنجره‌های upvc ما با ضمانت نامه‌های مختلف ارائه می‌شوند که در برابر تغییر رنگ، پوسیدگی و بخار کردن شیشه ارائه می‌شوند. توجه داشته باشید که اگر مایل به فروش خانه خود باشید، این تضمین‌ها قابل انتقال هستند. این یک عامل است که می‌تواند ارزش خانه شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

نتیجه

در شرکت ایران یو پی وی سی، کیفیت و عملکرد تمرکز اصلی ما است. با این حال، ما همیشه آماده هستیم تا مشتریان خود را در انتخاب بهترین سبک پنجره upvc، که باعث بهبود ساختار معماری خانه آنها می‌شوند و متناسب با بودجه آنها هستند، راهنمایی کنیم. به عنوان مثال، شما می‌توانید پنجره‌های دو جداره upvc که متناسب با طراحی داخلی و خارجی خانه شما هستند را انتخاب کنید. بنابراین، اگر نیاز به کمک داشتید بی درنگ ما را مطلع کنید.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 251 تاريخ : چهارشنبه 10 بهمن 1397 ساعت: 15:23

پنجره های upvc

ایران یو پی وی سی بهترین تولید کننده پنجره‌های upvc در ایران

اگر به فکر به روز رسانی فضای خود هستید و در حال برنامه ریزی برای استفاده از پنجره‌های upvc در خانه خود هستید، چندین مورد است که باید قبل از تصمیم گیری نهایی در نظر بگیرید.
از آنجا که تعداد زیادی از تولید کنندگان پنجره های upvc در ایران حضور دارند، در برخی مواقع انتخاب یکی از آنها می‌تواند دشوار باشد. با توجه به طیف گسترده‌ای از طرح‌ها و کیفیت محصولات موجود، ما یک راه حل کامل برای راحتی انتخاب شما ارائه می‌کنیم.
نکات ذکر شده در زیر به شما کمک خواهد کرد تا بدانید چه مواردی باعث شده محصولات ایران یو پی وی سی به بهترین گزینه پنجره‌های upvc در ایران تبدیل شوند.

مزایای پنجره‌های upvc شرکت ایران یو پی وی سی

· ایران یو پی وی سی ارائه دهنده یک راه حل کامل برای محصولات upvc است که عملیات نظارت، طراحی، ساخت، تحویل، نصب و خدمات را با دقت بسیار بالایی انجام می‌دهد. در حالی که کارفرمایان معمولی فقط فروشندگان پنجره هستند.
· محصولات ایران یو پی وی سی بیش از 30 سال دوام محصولات خود را تضمین می‌کند در حالی که تولید کنندگان معمولی چنین تضمینی ارائه نمی‌دهند و پنجره‌های آنها می‌توانند در مدت فقط 6 ماه دوام خود را از دست دهند.
· ایران یو پی وی سی به شما اجازه می‌دهد تا 30? در هزینه‌های برق خود صرفه جویی کنید که به لطف شیشه‌های دوجداره است که می‌توانند تا 3 برابر موثرتر از شیشه معمولی در حفظ دمای درون یک ساختمان باشند. در تابستان محیط خنک‌تر و در زمستان گرم‌تر خواهد بود. با توجه به استفاده از مواد مرغوب، صرفه جویی در مصرف انرژی درب و پنجره‌های یو پی وی سی باعث کم شدن هزینه‌های انرژی خواهد شد.
· ایران یو پی وی سی با استفاده از سخت افزار و شیشه‌های آلمانی با کیفیت، دوام طولانی مدت و کارآیی بهتری را تضمین می‌کند. سازندگان معمولی از سخت افزار‌های پلاستیکی و شیشه‌های نازک استفاده می‌کنند که باعث می‌شود پنجره‌ها به زودی کارآیی خود را از دست بدهند.
· پنجره‌های یو پی وی سی شرکت ایران یو پی وی سی 100? بدون سرب و دوستدار محیط زیست هستند. استفاده از مواد با کیفیت بالا هیچ گونه آسیبی به سلامت کلی ساکنان وارد نمی‌کند. تولیدکنندگان معمولی مواد با کیفیت پایین‌تری را از چین وارد می‌کنند که می‌توانند در بلندمدت بر سلامت ساکنین تاثیر بگذارند.
· پنجره‌های upvc شرکت ایران یو پی وی سی دارای گواهینامه RoHS توسط سازمان‌های استاندارد اروپایی است. در حالیکه پنجره‌های upvc تولید شده توسط سازندگان معمولی چنین گواهینامه‌هایی را دارا نیستند.
پنجره‌های upvc تولید شده توسط ایران یو پی وی سی نیاز به تعمیر و نگهداری سالانه ندارند. محصولات تولیدکنندگان upvc معمولی نیاز به نگهداری منظم به دلیل جریان آب داخلی، تعمیرات شیشه و مشکلات سخت افزاری دارند.
· ایران یو پی وی سی ارائه دهنده خدمات پس از فروش 1 ساله است. تولیدکنندگان معمولی هیچ تضمینی را در زمینه خدمات ارائه نمی‌کنند.
تناسب کامل به اندازه طراحی کامل و سخت افزار کامل حائز اهمیت است. بنابراین، هنگامی که می‌خواهید محصولی را برای خانه خود انتخاب کنید، مطمئن شوید که بهترین گزینه را انتخاب کنید!

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 239 تاريخ : دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت: 17:40

در و پنجره دوجداره upvc

 

در سال 1835، پلی وینیل کلراید یا pvc توسط مردی به نام Henri Victor Regnault کشف شد و چندین سال بعد توسط Eugen Baumann مورد استفاده قرار گرفت. در سال 1935 اولین pvc تولید شد و به زودی به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار گرفت و در 50 سال گذشته محبوبیت زیادی را کسب کرد. این یک ماده تشکیل شده از ترکیب کربن، کلر و هیدروژن است و عناصر آن از مواد نادر طبیعی موجود در نفت، گاز طبیعی و همچنین کلرید سدیم (نمک) تشکیل شده است. تولید پی وی سی با استخراج گاز کلر از کلرید سدیم آغاز می‌شود که با استفاده از الکترولیز تولید می‌شود. پس از آن، اتیلن از نوعی گاز طبیعی یا نفتی تولید می‌شود که در حالت ساده‌تر به عنوان ترک خوردگی شناخته می‌شود. اگر شما اتیلن و کلر را با هم واکنش دهید، یک ترکیب به نام مایع وینیل کلرید VC تولید می‌کند که برای ساخت pvc استفاده می‌شود.
این ماده در ساخت در و پنجره دوجداره upvc مورد استفاده قرار می‌گیرد و به خاطر خواص فوق العاده آن محبوبیت زیادی پیدا کرده است. از فواید استفاده upvc در ساخت درب و پنجره، عایق بودن آن در برابر انتقال دما و صدا است که هزینه‌های مصرف انرژی را به حد چشمگیری پایین می‌آورد. از طرف دیگر قابلیت بازیافت و دوستدار محیط زیست بودن آن نقش زیادی در گسترش مصرف این ماده مفید داشته است. یو پی وی سی فواید زیادی دارد که یکی دیگر از این فواید، ضد آتش بودن آن است که مانع انتقال آتش شده و می‌توان گفت در ایمنی خانه و یا اداره نقش مهمی را خواهد داشت.

 

 upvc و موارد کاربرد آن

پلی وینیل کلرید غیر پلاستیکی upvc یا pvc سفت و سخت به طور گسترده در صنعت ساختمان و ساخت و ساز به ویژه در انگلستان، ایرلند و ایالات متحده استفاده می‌شود. این شامل مجموعه گسترده‌ای از کاربری‌ها از جمله در مصارف ساختمانی و در صنعت است. این نوع مواد بسیار قوی هستند و نیاز به نگهداری کمی دارند که به این معنی است که در برابر مواد شیمیایی، رطوبت، خورشید و آلودگی آب مقاوم هستند. upvc در رنگ‌های متنوع و همراه با روکش‌های مختلف تولید می‌شود که یک جایگزین مناسب برای چوب رنگ شده در فریم پنجره‌ها، به ویژه هنگامی که از شیشه دوجداره استفاده می‌کنید، است. چدن که به طور سنتی برای لوله کشی و زهکشی لوله‌های تخلیه، فاضلاب استفاده می‌شد تقریبا به طور کامل با upvc جایگزین شده است و در تمامی ساختمان‌ها از upvc استفاده می‌شود.

 upvc در درب‌ها و پنجره‌ها

ویژگی‌های upvc آن را برای هر دو کاربری درب و پنجره ایده آل کرده است. این خواص شامل توانایی آن برای حفظ شکل خود در دمای اتاق است و بر خلاف مواد چوبی؛ upvc دچار پوسیدگی و تجزیه بیولوژیکی نمی‌شود. از طرف دیگر این ماده در برابر رطوبت مقاوم بوده و زنگ نمی‌زند و بعد از سال‌ها مانند روز درخشندگی خود را حفظ می‌کند. علاوه بر این، این ترکیب می‌تواند بدون ترک خوردگی در برابر ضربه و تغییر شکل مقاومت کند. در ساختمان درب و پنجره یو پی وی سی از فولاد استفاده می‌شود و مقاومت بالایی را در مقابل ضربه و فشار ایجاد می‌کند. این ماده می‌تواند از طریق گرمادهی تغییر شکل داده و در نتیجه بازیافت شود. این ماده می‌تواند به طور کامل بازیافت شده و هیچ آلودگی را از خود در طبیعت به جا نگذارد.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 239 تاريخ : شنبه 6 بهمن 1397 ساعت: 14:47

درب و پنجره upvc

upvc مخفف واژه پلی وینیل کلرید غیر پلاستیسیته است. این ماده در حال حاضر به طور گسترده‌ای برای درب‌ها، پنجره‌ها و خطوط لوله استفاده می‌شود که به دلیل مزایای متعدد آن است. این مواد به خاطر کمک به کم شدن هزینه‌های انرژی برای ساخت درب و پنجره upvc در ادارات و ساختمان‌های مسکونی طرفداران زیادی را پیدا کرده که در ادامه به مزایای آن خواهیم پرداخت.

مزایای upvc

 

1) مقاومت در برابر آب و هوا: یو پی وی سی بر خلاف مواد دیگر مانند چوب به آسانی تحت تاثیر تغییرات اقلیمی قرار نمی‌گیرد. این ماده در اثر باد و باران خراب نشده، زنگ نمی‌زند و مانند روز اول به نظر می‌رسد.
2) نیاز به نگهداری محدود: از آنجا که این مواد بسیار با دوام هستند، در عمل، پنجره‌ها و درب‌های upvc به تعمیر و نگهداری بسیار کمی نیاز دارند. در حقیقت فریم درب و پنجره‌های upvc نیازی به نقاشی یا آب بندی ندارند و به راحتی با آب و مواد شوینده تمیز می‌شود، که به طور قابل توجهی باعث کاهش عملیات تعمیر و نگهداری مورد نیاز در طول عمر آنها خواهد شد. این ماده دچار پوسیدگی نمی‌شود و همچنین در برابر خوردگی و نمک مقاوم است و به همین خاطر در محیط‌های شرجی مورد استقابل قرار گرفته است.
3) عایق صدا: پنجره‌ها و درب‌های دوجداره upvc قادر به کاهش سر و صدا تا 70? هستند. این بدان معنا است که صدای بیرون به داخل نفوذ کمی دارد و همچنین صداهای داخل محیط نیز به بیرون نمی‌رود.
4) دوستدار محیط زیست: upvc را می‌توان تا 10 بار بازیافت کرد. در حقیقت در اروپا پنجره‌ها و درب‌های upvc در پایان دوره سرویس دهی خود بازیافت می‌شوند و دوباره مورد استفاده قرار می‌گیرند.
6) ایمنی: پنجره‌های upvc شامل سیستم‌های چند قفل هستند که سطح امنیت خانه یا محل کسب و کار شما را بالا می‌برند. اکثر سیستم‌های قفل پنجره‌های upvc در نقاط مختلف در سراسر قاب قفل می‌شوند. از طرف دیگر در داخل سازه یو پی وی سی از فولاد استفاده شده که بدان معنی است که آنها با اعمال فشار توسط عوامل مزاحم و سارقان مانند مواد چوبی و آلومینیومی باز نمی‌شوند.
7) بهره وری انرژی: بر خلاف فلزاتی مانند آلومینیوم، upvc غیر رسانا است، به این معنی که استفاده از آن در فریم‌های پنجره گرما را انتقال نمی‌دهد و بنابراین به ایجاد یک دمای متعادل در فضای داخلی ساختمان کمک می‌کند. آنها با انتقال ندادن دما در زمستان محیط داخل را گرم و در تابستان، خنک نگه خواهند داشت.
8) ایمنی در برابر آتش: مواد یو پی وی سی مستعد احتراق نیستند، در واقع ترکیب مشخصات آنها دارای درجه مقاومت در برابر آتش مطابق با استاندارد DIN 4102 است و همچنین طبق استاندارد BS 476 الزامات مقاومت در برابر آتش درجه 1 را برآورده می‌کنند. آنها در زمان آتش سوزی مانند درب‌های چوبی آتش نمی‌گیرند و به انتقال آتش کمک نخواهند کرد.
9) سیستم تهویه: سیستم پنجره upvc به آن اجازه می‌دهد تا در دو جهت باز شود تا توانایی استفاده از تهویه متقابل طبیعی را افزایش دهد. با باز شدن قسمت بالایی تهویه‌ای مطلوب بدون ورود آب باران خواهید داشت.
10) تضمین 10 ساله: محصولات معتبر ما همراه با نصب کنندگان آموزش دیده ما و خدمات قابل اعتماد، ما را قادر می‌سازد تا تضمین 10 ساله را برای تمام محصولات یو پی وی سی خود ارائه دهیم.

 

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 265 تاريخ : سه شنبه 2 بهمن 1397 ساعت: 19:11

پنجره های upvc

 

پلی وینیل کلرید غیر پلاستیسیته یا upvc ماده‌ای است که به طور گسترده‌ای در درب‌ها، پنجره‌ها و خطوط لوله استفاده می‌شود. یکی از عواملی که upvc را از دیگر مواد متمایز می‌کند این است که پنجره‌ها و درب‌های upvc با هسته ساخته شده از فولاد گالوانیزه عرضه می‌شوند. این فولاد گالوانیزه پنجره‌ها و درب‌ها را تقویت کرده و آنها را قوی‌تر و بادوام‌تر می‌کند.
درب و پنجره ساخته شده با یو پی وی سی را نمی‌توان به راحتی شکست، که این مزیت باعث گسترش آنها در محیط‌های مختلف شده است. upvc به تازگی به دلیل مزایای زیاد خود در مقایسه با درب‌ها و پنجره‌های چوبی محبوب شده است. پنجره و درب upvc بدون نیاز به عملیات نگهداری و ترمیم مدت زمان بیشتری کارآیی خواهد داشت. دوام بالای آنها هزینه‌های تعمیر و تعویض را به مقدار زیادی پایین خواهند آورد. اگر می‌خواهید یک تجربه بدون دردسر داشته باشید، پس مطمئنا بهتر است از درب‌ها و پنجره های upvc استفاده کنید چرا که هیچ شخصی علاقه ندارد که بارها و بارها درب‌ها و پنجره‌های خود را تعویض کند.

 

در اینجا 7 دلیل برای انتخاب پنجره‌های upvc در مقایسه با پنجره‌های چوبی وجود دارد:

پنجره‌های upvc نیاز به نگهداری کمتری دارند

درب و پنجره upvc در مقایسه با پنجره‌های چوبی آسان‌تر نگهداری می‌شود. نیازی نیست که فریم‌های پنجره خود را نگهداری و رنگ آمیزی کنید. همه چیزی که باید انجام دهید این است که آن را با یک دستمال گردگیری کنید.

 پنجره‌های upvc محصولات پایدارتری هستند

پنجره‌های upvc با استفاده از مواد بسیار پایدار ساخته می‌شوند. بنابراین، مزایای ناشی از آنها به محیط زیست نیز گسترش می‌یابد. با انتخاب پنجره upvc در مقایسه با پنجره‌های چوبی به کاهش ردپای کربن کمک کنید!

 آنها مقرون به صرفه هستند

اگرچه هزینه اولیه نصب پنجره یو پی وی سی بالاتر از پنجره چوبی است، اما در بلند مدت صرفه جویی بیشتری در هزینه می‌شود. پنجره‌های upvc برای همه خانه‌ها مناسب بوده و سازگار با محیط زیست هستند و نگهداری از آنها نیز آسان است.

با دوام و مقاوم در برابر رطوبت

برخلاف پنجره‌های چوبی پنجره‌های upvc در برابر رطوبت مقاوم هستند. آنها دچار پوسیدگی، پیچش و بی رنگی نمی‌شوند و پس از نصب می‌توانند چندین دهه کارآیی داشته باشند. فریم پنجره‌های upvc برای مقاومت در برابر شرایط مختلف آب و هوایی بسیار مناسب هستند.

محکم و امن

هسته قوی ساخته شده از فولاد گالوانیزه پنجره‌ها و درب‌های یو پی وی سی، آنها را بسیار ایمن می‌کند. پنجره‌های upvc را نصب کنید و امنیت خود را تامین کنید.

 عایق صدا

پنجره‌های upvc سطح بالایی از عایق کاری صوتی را ارائه می‌دهند. بنابراین، صداهای بلند از خیابان وارد خانه شما نمی‌شود. پنجره‌های upvc را نصب کنید و از فضای آرام در خانه‌های خود لذت ببرید.

 خانه شما در تمام اوقات پاکیزه باقی می‌ماند

 

پنجره‌های upvc بدون درز هستند و به سختی فضایی برای نفوذ گرد و غبار به خانه شما باقی می‌گذارند. این باعث می‌شود خانه شما عاری از گرد و غبار و آلودگی باشد.
ایران وی پی وی سی پنجره‌ها و درب‌های با کیفیت بالای upvc را ارائه می‌دهد که یک انتخاب عالی برای صاحبان خانه‌هایی است که به دنبال کیفیت بالا به ازای سرمایه گذاری خود هستند.

 

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 260 تاريخ : دوشنبه 1 بهمن 1397 ساعت: 18:36

پنجره upvc

 

رنگ‌ها نه فقط به زندگی شما بلکه به خانه‌هایتان نیز طراوت می‌بخشند. اولین و جذاب‌ترین ویژگی که توجه ما را هنگامیکه وارد یک خانه می‌شویم به خود جلب می‌کند، طراوت و انرژی است که توسط رنگ‌ها ایجاد می‌شود. رنگ درب‌ها و یا پنجره‌های upvc یا دیوارها باعث افزایش زیبایی خانه شما می‌شود. دوره‌ای که فقط می‌توانستید رنگ دیوارهای خود را سفارشی کنید گذشته است. در حال حاضر، شما می‌توانید درب‌ها و پنجره‌های upvc و دیوارهای اتاق خانه خود را با هر رنگی که دوست دارید طراحی کنید. استفاده از رنگ‌های مناسب جلوه خانه شما را متفاوت خواهد کرد.
ایران یو پی وی سی گزینه‌های سفارشی سازی رنگ را برای طیف گسترده‌ای از درب‌ها و پنجره های upvc ارائه می‌دهد. بهترین رنگ‌ها باعث بهبود تجسم زیبایی شناسی خانه شما می‌شوند و یک مکان رویایی برای شما ایجاد می‌کنند. درب و پنجره‌های یو پی وی سی علاوه بر زیبایی دارای مزایای دیگری نیز هستند. درب و پنجره‌های ساخته شده از یو پی وی سی قابلیت بازیافت بالایی دارند و آنها را می‌توان به طور کامل بازیافت کرده و دوباره محصولات جدید تولید کرد، هر محصولی که قابلیت بازیافت داشته باشد در رده دوستدار محیط زیست قرار می‌گیرد.

 

 برخی از مزایای درب‌ها و پنجره‌های upvc

 

این محصول از دوام بالای هم برخوردار است و سال‌ها بدون هیچ تغییر شکل و فرسودگی به کار خود ادامه خواهد داد، تنها باید آنها را تمیز کرد و به نگهداری دیگری نیاز ندارند و آثار رنگ رفتگی و زنگ‌زدگی در آنها نمایان نخواهد شد. یکی دیگر از مزایای درب و پنجره‌های یو پی وی سی خاصیت عایق بودن آنها است. یو پی وی سی هم عایق صدا و هم عایق دما بوده و در صورت استفاده از شیشه‌های دوجداره و سه جداره میزان عایق بودن آنها به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.
در صورتی که در محیط شلوغی اقامت دارید بهترین انتخاب، استفاده از درب و پنجره‌های upvc خواهد بود. با نصب این درب و پنجره‌ها نه صدای بیرون به داخل محیط خواهد آمد و نه صدایی از داخل به بیرون خواهد رفت. استفاده از این مواد برای درب و پنجره‌ها هزینه‌های مصرف انرژی را هم پایین خواهد آورد و نیازی نیست برای خنک کردن و گرم کردن محیط داخل انرژی زیادی را مصرف کنید چون کمترین انرژی از طریق این درب‌ها و پنجره‌های upvc هدر خواهد رفت.

 

 بیایید نگاهی به درب‌ها و پنجره‌های upvc بیندازیم که می‌توانید با رنگ انتخابی خود آنها را سفارشی کنید

درب‌ها و پنجره‌های upvc کشویی شیک

هر کدام از درب و پنجره‌ upvc کشویی دارای سیستم 2 پانل و 2 ریل هستند که به طور افقی حرکت می‌کنند. برای اینکه از نظر بصری آنها را جذاب کنید، می‌توانید از بین گزینه‌های رنگی یا دارای بافت طبیعی لمینیتی یکی را انتخاب کنید. این درب‌های کشویی با داشتن قاب ظریف جلوه‌ای زیبا به محیط اتاق و یا آشپزخانه شما خواهند داد.

درب‌ها و پنجره‌های کابینتی رنگی

 

بهترین بخش در مورد درب‌ها و پنجره‌های کابینتی این است که آنها در دو نوع متفاوت عرضه می‌شوند، ثابت و قابل باز شدن. پنجره‌های کابینتی ایران یو پی وی سی با امکان بازشدن به سمت چپ و راست یا عمودی عرضه می‌شوند. این قابلیت آنها را برای هر محیطی مناسب خواهند کرد.
آنها برای بالکن مناسب بوده و در رنگ‌های روشن جلوه بهتری دارند. اضافه کردن رنگ به درب‌ها و پنجره‌های کابینتی به آنها جذابیت دنیای قدیمی را می‌دهد و می‌توانید با داشتن مزایای یک درب و پنجره مدرن ظاهری کلاسیک به منزل و یا محل کار خود بدهید.

 

 درب‌ها و پنجره‌های قوسی upvc

درب‌ها و پنجره‌های قوسی ایران یو پی وی سی با حداکثر عرض 3 متر در هر قوس عرضه می‌شوند. آنها علاوه بر بهبود جلوه بصری، به خانه شما جلوه‌ای بی نظیر می‌دهند. از آنجا که پنجره‌های قوسی جلوه‌ای هنری به خانه شما می‌دهند، چرا آنها را با اضافه کردن لمینیت‌های بافت دار چوبی طبیعی برجسته‌تر نمی‌کنید.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 275 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 12:07

پنجره های upvc

خانه شما باید بعد از یک روز کاری خسته کنند مکان آرامش بخش باشد. یک مکان راحت و آرام در خانه می‌تواند تمامی خستگی‌ها را از شما دور کند. نمای عالی پنجره‌ها شاید چیزی باشد که به آن نیاز دارید. بنابراین انتخاب پنجره‌های مناسب بسیار ضروری است. پنجره های upvc دو حالته جدیدترین طراحی در صنعت پنجره سازی بوده و مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. با استفاده از این نوع پنجره، خانه شما می‌تواند نمایی زیبا و عالی به دست آورد. با نصب این نوع از پنجره‌ها نمای خارجی ساختمان شما هم تغییر خواهد کرد و چهره‌ای مدرن خواهد داشت. مواد یو پی وی سی قابلیت بازیافت بالایی دارند و در رده موادی قرار می‌گیرند که به عنوان دوستدار محیط زیست شناخته می‌شوند. از طرف دیگر این نوع از مواد طول عمر بالایی هم دارند که هزینه‌های تعویض را به میزان قابل توجهی پایین خواهند آورد. پس بیایید بفهمیم که چه چیزی آنها را بسیار محبوب کرده است:
پنجره های upvc دوحالته راه حلی ساده و زیبا را برای سازگاری با ویژگی‌های نوین به دست می‌دهند و همین آنها را به محبوبیت زیاد رسانده است. این نوع از درب و پنجره را می‌توانید در هر جایی پیدا کنید که نشان از محبوبیت بالای آنها دارد. در ادامه بعضی از مزایای این نوع از پنجره‌ها را با هم می‌بینیم:

 کاربرد آسان

پنجره های upvc دوحالته در عین حال سادگی و کاربردهای زیادی را فراهم می‌آورند، چرا که می‌توان آنها را به سمت داخل خانه خم یا اینکه به صورت کامل باز کرد. استفاده از آنها بسیار آسان است. این انعطاف پذیری تهویه هوا و تمیز کردن آنها را از داخل خانه ممکن ساخته است. با باز کردن بالای پنجره تهویه هوا به صورت مطلوبی انجام خواهد شد و در مواقع بارانی، آب باران به داخل خانه نمی‌آید.

تهویه هوا

در خانه خود حتما باید به صورت جدی به فکر تهویه هوا باشید. دوحالته بودن آنها می‌تواند این امر را ممکن سازد. نور خورشید و هوای آزاد می‌توانند به راحتی وارد خانه شده تا همیشه احساس سلامتی داشته باشید. با باز کردن این پنجره‌ها از قسمت بالا علاوه بر اینکه جریان هوا خواهید داشت، از ورود افراد هم جلوگیری خواهد شد.

ایمنی بالا

پنجره یو پی وی سی دوحالته دارای سیستم چند قفلی می‌باشند که می‌تواند امنیت خانه را تا میزان بسیار بالایی تامین کند. از طرف دیگر در داخل قاب پنجره‌ها از فولاد استفاده شده که تقریبا باز کردن آنها را غیر ممکن می‌کند. این پنجره‌ها علاوه بر زیبایی دارای مقاومت بالایی هم هستند و می‌توان در اکثر جاها از آنها استفاده کرد. در صورتی که از شیشه‌های نشکن در این پنجره‌ها استفاده شود ایمنی آنها دو چندان خواهد شد و برای محیط‌های مختلف امنیت بالایی را فراهم خواهد نمود.

زیبایی

طراحی پنجره های upvc جدید هستند و نمای خانه را بسیار زیبا می‌کنند. با توجه به طیف گسترده قالب، ساخت و طرح‌های سفارشی، پنجره های upvc دو حالته بهترین انتخاب ممکن برای خانه‌ها هستند. علاوه بر خانه‌های مسکونی، ادارات و شرکت‌ها هم به خاطر عایق صدا و دما بودن محصولات یو پی وی سی توجه ویژه‌ای به این محصولات دارند. با انتخاب درب و پنجره‌های یو پی وی سی هزینه‌های سالیانه انرژی به میزان قابل توجهی پایین خواهد آمد.
با توجه به مزیت‌های زیاد پنجره های upvc دو حالته که در این متن به آنها اشاره کردیم، آنها مطمئنا بهترین گزینه ممکن برای خانه‌ها هستند. از محصولات ایران یو پی وی سی دیدن کنید تا گزینه‌های سفارشی بیشتری را ببینید. محصولات یو پی وی سی دارای تنوع رنگ بالایی هم هستند تا شما رنگ مناسب طرح خانه و یا سلیقه خود را سفارش دهید و برای سال‌ها بدون هیچ‌گونه تغییری از آن استفاده کنید.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 223 تاريخ : يکشنبه 23 دی 1397 ساعت: 14:33

در و پنجره دوجداره upvc

پنجره‌ها و درب‌های فرانسوی یک گزینه کلاسیک هستند و در بین طیف گسترده‌ای از پنجره‌ها و درب‌های upvc پر زرق و برق‌ترین گزینه به حساب می‌آیند. درب‌های upvc دارای دو لولا هستند که عمدتا به سمت درون یا بیرون باز و بسته می‌شوند. این پنجره‌ها گزینه دیگری هم دارند که فقط قسمت بالای پنجره باز می‌شود تا تبادل هوا صورت گیرد. درب‌ها و پنجره‌های upvc فرانسوی معمولا دارای ساختار سبک با پانل‌های شیشه‌ای گسترش یافته در بیشتر طول خود هستند.
درب‌های upvc پس از نصب، اساسا زیبایی فضای زندگی شما را افزایش می‌دهند و تجربه زندگی شما را غنی‌تر می‌کنند.معمولا در و پنجره دوجداره upvc فرانسوی در پاسیوهای باز که به سمت یک باغ زیبا باز می‌شوند و یا در آپارتمان‌های مدرن در بالکن برای لذت بردن از نور خورشید، تهویه و لذت بردن از چشم اندازهای شگفت انگیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. طرز کار آسان این محصولات باعث می‌شود این درب‌ها را در هر جایی بتوانید پیدا کنید.درب‌های upvc مجموعه‌ای از مزایا را ارائه می‌دهند و به خاطر داشتن همین مزایا محبوبیت زیادی را کسب کرده‌اند و آنها را می‌توان برای هر کاربردی سفارشی سازی کرد .

چرا درب‌های upvc فرانسوی یک گزینه خوب هستند؟

دسترسی آسان

فارغ از اینکه در یک آسمان خراش، ویلا، مجتمع مسکونی کوچک یا کم ارتفاع هستید، در اکثر این ساختمان‌ها بالکن‌ها یا پاسیوها یک الزام هستند درب‌های upvc معمولا یک دسترسی بسیار آسان و ورودی نور خورشید را در اختیار افراد قرار می‌دهند. قطعا وضعیت تهویه بهتر خواهد بود و می‌توانید به راحتی تنها با باز کردن درب آن را اجرا کنید. با این درب‌های فرانسوی زیبای upvc، همیشه فرصتی برای ایجاد احساس فضای باز در خانه شما وجود خواهد داشت.

زیبا و دل انگیز

تمام درب‌ و پنجره upvc فرانسوی بسیار کاربردی هستند، اما به دلیل ویژگی‌های زیبایی شناسی خود، عمدتا بیشتر مورد تقاضا قرار می‌گیرند. این درب‌های فرانسوی upvc می‌توانند کاملا ظاهری ظریف و مدرن در خانه‌های شما ایجاد کنند. آنها فضای زندگی داخلی و خارجی شما را به شیوه‌ای بی نظیر اتصال می‌دهند. درب‌های استاندارد فرانسوی سفید بسیار جذاب هستند و جذابیت دلپذیری را به ارمغان می‌آورند، در حالی که درب‌های فرانسوی خاکستری یک فضای مدرن و خاص را در فضای زندگی شما بوجود می‌آورند. شما می‌توانید از طیف گسترده رنگ‌های یو پی وی سی، مناسب‌ترین رنگی که با فضای محیط هماهنگی دارد را انتخاب کرده و جلوه‌ای متفاوت را به محیط اضافه کنید.

سرمایه گذاری هوشمند

اضافه کردن یک طرح ظریف و دوست داشتنی upvc فرانسوی به خانه شما می‌تواند یک سرمایه گذاری هوشمند و با ارزش باشد. با اضافه کردن این درب‌های upvc فرانسوی، ارزش بالقوه و جلوه نهایی خانه شما چندین برابر افزایش می‌یابد. از طرف دیگر این درب‌ها عایق حرارت بوده و با جلوگیری از هدر رفتن انرژی هزینه‌های مصرف انرژی به مقدار قابل توجهی پایین خواهد آمد البته این درب‌ها عایق صدا نیز هستند و اجازه ورود صداهای مزاحم را به داخل محیط خانه نمی‌دهند و باعث خواهند شد محیطی آرام داشته باشید.

تعمیر و نگهداری کم درب‌های upvc

تمام درب‌های upvc فرانسوی به راحتی تمیز و تعمیر و نگهداری می‌شوند. آنها طول عمری طولانی دارند و تمام این درب‌های فرانسوی upvc با ویژگی‌های چند قفل محافظت می‌شوند و دوجداره هستند. به همین دلیل همیشه بازدهی انرژی، آسایش و امنیت خانه شما را افزایش خواهند داد. یکی از مزیت‌های خوب upvc دوام بالای آن است و بعد از سال‌ها کارکرد ظاهری مانند روز اول خواهد داشت. این درب‌ها فقط نیاز به تمیز کردن دارند و هیچ عملیات نگهداری خاصی نیاز ندارند.

ایران یو پی وی سی ارائه دهنده انواع درب و پنجره یو پی وی سی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع برای کاربردهای خانگی و تجاری برای محیط‌ها و کاربردهای مختلف شما است.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 212 تاريخ : پنجشنبه 20 دی 1397 ساعت: 13:48

پنجره های upvc

پنجره‌های upvc علاوه بر زیبایی مزایای دیگری هم دارند که در این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد. از این پنجره‌ها می‌توان در اکثر مکان‌ها و برای کاربردهای مختلف استفاده کرد. یو پی وی سی دوستار طبیعت بوده و می‌توان آنها را به طور کامل تا چندین بار بازیافت کرد و دوباره مورد استفاده قرار داد. این مواد نگهداری کمی هم دارند و فقط آنها را باید هر از چند گاهی تمیز کرد.

پنجره‌های upvc چه مزایایی برای خانه شما به همراه دارند

تعمیر و نگهداری کم

قاب پنجره‌های upvc نیازی به نقاشی یا مهر و موم ندارد که به طور قابل توجهی تعمیر و نگهداری مورد نیاز در طول عمر خود را کاهش می‌دهد. آنها به راحتی با آب و مواد شوینده تمیز می‌شوند.

مستحکم و بادوام

upvc یک ماده بسیار با دوام است که در لوله‌های آب و فاضلاب برای حداقل 100 سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. پنجره‌هایی از جنس وینیل بسیار با دوام هستند که اکثر مواردی از آنها که در طول 25 سال گذشته نصب شده‌اند هنوز در حال ارائه خدمات هستند. درب‌ و پنجره upvc با کیفیت در برابر اشعه ماوراء بنفش آزمایش می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که در معرض نور خورشید رنگ خود را از دست ندهند.

مقاوم در برابر پوسیدگی

upvc دچار پوسیدگی نمی‌شود و در برابر خوردگی مقاوم است. بعد از گذشت چندین سال هیچ تغییری نخواهند داشت و با یک تمیزکاری ساده مانند روز اول به نظر می‌رسند.

عایق حرارتی

بر خلاف فلزات، upvc غیر رسانا است، به این معنی که استفاده از آن در فریم‌های پنجره گرما را انتقال نمی‌دهد و بنابر این به حفظ یک دمای داخلی ثابت در یک ساختمان کمک می‌کند. ترکیبی از پنجره های upvc و شیشه دوجداره برای پنجره‌های خانگی به لحاظ انرژی بسیار کارآمد است.

قابل باز شدن به صورت لولایی و چرخشی

سیستم‌های پنجره upvc امکان باز شدن در دو جهت را دارا هستند که توانایی استفاده از تهویه هوای طبیعی را فراهم می‌کنند. با داشتن قابلیت‌های متنوع باز و بسته شدن، از آنها می‌توان در محیط‌های مختلف استفاده کرد.

عایق صوتی

پنجره‌های upvc با شیشه‌های دوجداره قادر به کاهش صدا تا 70? می‌باشند. هم جلوی صدای بیرون به داخل را می‌گیرد و از داخل هم صدایی به بیرون نخواهد رفت.

مقاومت در برابر فرسایش‌های نمکی

upvc مقاوم در برابر خوردگی ناشی از هوای شور نمکی است که آنها را به گزینه‌ای مناسب برای آب و هوای ساحلی تبدیل می‌کند.

عملکرد ضد آتش بودن

پنجره‌های upvc با شیشه‌های دو جداره را می‌توان در مناطقی مورد استفاده قرار داد که در آن خطر آتش سوزی وجود دارد. برخی از پنجره‌های upvc در برابر آتش گرفتن نیز آزمایش شده‌اند. این مواد upvc عملکرد خوبی در جلوگیری از انتقال آتش دارند.

 امنیت بالا

پنجره‌های upvc شامل سیستم‌های چند قفل هستند که سطح امنیتی بالایی را برای خانه یا کسب و کار شما ارائه می‌دهند. اکثر سیستم‌های قفل پنجره upvc در نقاط مختلف در سراسر چارچوب و قاب قفل می‌شوند.

قابلیت بازیافت

upvc می‌تواند تا 10 بار قابل بازیافت باشد. معمولا در 30 سال گذشته در مناطقی که از این ماده استفاده شده است به ویژه در اروپا، پنجره‌ها و درب‌های upvc می‌توانند در پایان دوره کارکرد خود دوباره بازیافت شوند. اگر چه پنجره‌های upvc بسیار کمی در حال حاضر برای بازیافت در دسترس هستند، برنامه‌های صنعتی متعهد به عدم انتقال upvc به محل‌های دفن زباله می‌باشند و اکثرا از آنها به عنوان محصولات جدید استفاده می‌کنند. بخش‌هایی از ساختار پنجره‌های upvc در حال حاضر در برخی از ایالات برای بازیافت جمع آوری شده‌اند.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 438 تاريخ : سه شنبه 18 دی 1397 ساعت: 12:17

درب و پنجره upvc

درب‌های PVC و upvc در طول دهه گذشته بسیار محبوب شده‌اند. همچنین با توجه به رشد محبوبیت خود، آنها رقابت سختی را برای سازندگان ایجاد کرده‌اند. تفاوت اساسی میان درب‌های PVC و upvc این است که درب‌های upvc بر خلاف نوع پیشین خود هیچ نرم سازی در ساختار خود ندارد. درب‌های upvc که به خاطر دوام و ظاهر عالی خود شناخته شده‌اند، بهترین گزینه برای ورودی خانه و درب‌های داخلی ساختمان هستند. اگرچه ساخت آنها بعد از درب‌های PVC شروع شد، درب‌های upvc ارتقاء یافته تاثیر شگرفی را بر صنعت خانه سازی داشته‌اند. از این درب و پنجره upvc می‌توان در قسمت‌های مختلف خانه استفاده کرد.
بیایید تفاوت میان درب‌های PVC و upvc را با همدیگر ببینیم، و بهترین گزینه را برای خانه شما انتخاب کنیم.

درب‌های PVC و upvc

نور خورشید

در حالی که فرآیند تولید upvc مقاومت آنها را در برابر اشعه خورشید افزایش می‌دهد، درب‌های PVC معمولا زمانی که برای مدتی طولانی در مقابل نور خورشید قرار می‌گیرند دچار خرابی می‌شوند. از این لحاظ درب‌های upvc مزیت‌هایی عمده را نسبت به نوع دیگر دارند. درب‌هایی که از upvc ساخته شده‌اند دچار رنگ رفتگی و تغییر رنگ نمی‌شوند و همچنین شکننده نخواهند شد و با نور خورشید سازگار هستند.

استحکام

در حالی که هردوی درب‌های PVC و upvc از مواد سبک ساخته می‌شوند، درب‌های upvc از لحاظ استحکام بسیار بهتر هستند که به دلیل سیستم قفل چند نقطه‌ای آنها می‌باشد. از طرف دیگر در داخل درب و پنجره‌های upvc از فولاد برای مقاوم سازی آنها استفاده می‌شود که استحکام بالایی به این نوع درب و پنجره می‌دهد.

دوام

درب‌های upvc دوام بیشتری دارند و همچنین در برابر شرایط جوی و فصل‌های مختلف مقاوم‌تر هستند. این مواد در مقابل نور خورشید و عوامل مختلف جوی هیچ گونه تغییر شکل و یا تغییر رنگی ندارند و تنها باید آنها را تمیز کرد و کار دیگری برای نگهداری احتیاج نخواهند داشت.

 سخت افزار

درب‌های PVC قابلیت اضافه کردن سخت افزارهای اضافی مانند قفل یا دستگیره را ندارند. از آنجا که آنها از وینیل ساخته می‌شوند، ممکن است به آسانی بشکنند. درب‌های upvc به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دچار چنین مشکلاتی نمی‌شوند. برای این درب و پنجره‌های upvc انواع مختلفی از یراق آلات موجود است که می‌توانید بنا به کاربرد خود از میان آنها انتخاب کنید. به علت تنوع بالای یراق آلات این درب‌ها و پنجره‌های upvc می‌توانند هماهنگی زیادی با طرح و دکوراسیون خانه داشته باشند.

 امنیت

درب‌های upvc نسبت به درب‌های PVC امنیت بیشتری دارند. این امر به خاطر این است که درب‌های upvc دارای هسته فولادی گالوانیز شده می‌باشند که به همراه سیستم قفل بادوام خود می‌توانند ورودی‌ها را بسیار ایمن کنند. در صورت استفاده از شیشه‌های نشکن در آنها، می‌توان گفت تقریبا غیر قابل نفوذ خواهند بود. سیستم قفل‌های این درب و پنجره‌های upvc از نوع چند نقطه‌ای هستند که مقاومت بالایی در برابر ضربه و عوامل دیگر دارد.

عایق دما و صدا

درب و پنجره‌های upvc عایق بسیار خوبی برای دما و صدا هستند. با استفاده کردن از شیشه دو جداره مقدار بیشتری انرژی صرفه جویی خواهد شد و هزینه‌های انرژی پایین خواهد آمد.

 طول عمر

درب‌های upvc تقریبا 30 سال عمر می‌کنند و از این لحاظ طول عمر بیشتری نسبت به درب‌های PVC دارند. طول عمر درب‌های upvc باعث می‌شود که تنها یک بار بر روی آنها سرمایه گذاری کنید. این درب و پنجره‌ها اگر به طور مطلوب نگهداری شوند حتی بیشتر از این مدت هم کار خواهند کرد و در طول کارکرد خود احتیاجی به رنگ آمیزی مجدد ندارند و زنگ نمی‌زنند.
از سایت ایران یو پی وی سی دیدن کنید تا اطلاعات بیشتری را در مورد طرح‌های متنوع درب‌های upvc پیدا کنید که برای خانه‌ها در دسترس هستند.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 291 تاريخ : يکشنبه 16 دی 1397 ساعت: 16:59

خبرنامه