پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی

ساخت وبلاگ

درب و پنجره‌ها راه ارتباطی ساختمان‌ها با فضای بیرون هستند. این راه‌های ارتباطی علاوه بر زیبایی باید بتوانند عملکردهای گوناگونی را با کیفیت مناسب ارائه داده تا از نظر عملکردی بهینه باشند. در گذشته جنس پنجره‌ها چوبی بود. خیلی زود فلزات جای چوب را در ساخت درب و پنجره گرفتند. در میان فلزات نیز آلومینیوم به دلیل سبک وزن بودن و سایر مزایایی که داشت مورد توجه قرار گرفت. اما با آمدن درب و پنجره‌ یو پی وی سی ، عرصه برای سایر انواع درب و پنجره از همیشه تنگ‌تر شد؛ چراکه این محصولات تقریبا دارای تمامی مزایای محصولات قبلی بودند.
در این نوشته وب‌سایت ایران یو پی وی سی می‌خواهیم مقایسه مختصری میان پنجره یو پی وی سی و آلومینیومی داشته باشیم. اگر شما هم در فرآیند تصمیم‌گیری و انتخاب میان این دو جنس دچار تردید شده‌اید؛ بهتر است با ادامه این نوشته همراه ما باشید.

مزایا و تفاوت‌های پنجره یو پی وی سی و آلومینیومی

مهم‌ترین مزایای پنجره UPVC

اولین و مهم‌ترین مزیت این پنجره‌ها امکان ارائه آنها به صورت دو یا سه جداره است. داشتن شیشه‌های چند جداره برای ایجاد عایق صوتی و حرارتی بسیار مهم است. کاهش انتقال سر و صدا و حفظ دمای مطلوب در محیط و در نتیجه کاهش مصرف انرژی، از جمله مزایای این محصولات است. علاوه بر دو جداره بودن، خود جنس یو پی وی سی که در چارچوب این پنجره‌ها به کار می‌رود نیز عایق بهتری نسبت به سایر متریال‌ها از جمله آلومینیوم است.
مزیت دیگر پنجره یو پی وی سی سادگی نگهداری و تمیز کردن آن است. تنها کافی است یک دستمال مرطوب را روی چارچوب پنجره خود بکشید تا به راحتی آلودگی‌های موجود را تمیز کنید.
UPVC از هر نوع فلزی سبک‌تر است. این سبک بودن اجازه می‌دهد تا امکان دو یا سه جداره کردن آن ساده‌تر باشد. همچنین فرایند ساخت و نصب بسیار ساده‌تری نیز دارد. سبک بودن UPVC در طراحی انواع عملکردهای برای باز و بسته و کردن درب و پنجره به اشکال مختلف نیز بسیار موثر است.
دوام بالای یو پی وی سی ویژگی دیگر آن است که این روزها آن را محبوب کرده است. محصولات ساخته شده از یو پی وی سی در برابر خوردگی و سایر عوامل محیطی بسیار مقاوم هستند؛ و به طور میانگین بیش از 20 سال می‌توانند عمر مفید داشته باشند. پنجره‌های UPVC پوسیده و پوسته پوسته نمی‌شوند.
در نهایت تنوع طرح و رنگ به شما اجازه می‌دهد که بهترین پنجره‌ upvc ، مطابق با سلیقه و طراحی داخلی ساختمان خود داشته باشید.

مهم‌ترین مزایای پنجره آلومینیومی

بدون شک انتخاب ما میان پنجره یو پی وی سی و آلومینیومی، گزینه اول خواهد بود. اما این به معنی نامناسب یا بدون مزیت بودن پنجره‌های آلومینیومی نیست. گاهی در فضاهای خاص و به دلیل شرایط خاص، استفاده از پنجره‌های آلومینیومی نیز می‌تواند مزایایی داشته باشد. در ادامه به چند ویژگی جذاب این پنجره‌ها اشاره می‌کنیم.
آلومینیوم از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. همین ویژگی اجازه می‌دهد که فریم‌های پنجره‌ها نازک‌تر ساخته شده و همچنین پنجره‌هایی بزرگ‌تر داشته باشیم. این مزیت به‌خصوص در مراکز تجاری و اداری بزرگ می‌تواند راه‌کاری برای ساخت پنجره‌های بسیار وسیع با حاشیه کم باشد.
آلومینیوم از جمله فلزهایی است که در برابر خوردگی بسیار مقاوم است. بنابراین می‌توانید از نظر دوام نیز به این محصول اعتماد کرده و مطمئن باشید که سال‌های سال به خوبی روز اول کار خواهند کرد.
قابل بازیافت بودن آلومینیوم مزیت دیگر آن است. این ویژگی آلومینیوم کمک می‌کند تا ارزش خود را حفظ نمایید. جالب است بدانید تنها 5 درصد از آلومینیوم قابل بازیافت نیست و باقی آن دوباره می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. انعطاف پذیری ویژگی دیگر آلومینیوم است که اجازه انواع طراحی‌های منحنی را به طراحان می‌دهد.
امیدواریم از این مقایسه استفاده کرده باشید. در نهایت این شما هستید که باید انتخاب کنید؛ اما بهتر است پیش از آن درباره نیازهای خود با یک مشاور خبره مشورت بگیرید.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 294 تاريخ : دوشنبه 23 تير 1399 ساعت: 20:19

در ایران بخاطر اقلیم گرم خشک کم‌تر پیش می‌آید که از خانه‌هایی با سقف شیب‌دار استفاده شود. از این رو باز هم کمتر پیش می‌آید که از پنجره یو پی وی سی سقفی در بنایی بهره ببریم. اما این پنجره در بسیاری از ویلا‌ها و منطق کوهستانی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده در بنا باشد.
در این مقاله سایت ایران upvc می خواهیم درباره پنجره‌ یو پی وی سی سقفی صحبت کنیم و موارد کاربرد آن را با هم مرور کنیم.از کودکی وقتی قرار بود خانه‌ای را نقاشی کنیم اغلب خانه‌ای را با سقف شیب‌دار طراحی می‌کردیم با دودکشی که از آن دود بر می‌خیزد و خودمان و پدر و مادر و خواهر و برادر‌هایمان را هم می‌کشیدیم که در حال بازی و شیطنت هستیم. تصور بسیاری از ما از خانه جایی است با سقف شیبدار بود. حال آن که در معماری ما تقریبا این نوع از سقف‌ها اجرا نمی‌شود. بجای آن در جایی مانند انگلستان این سقف خاص بسیار پر تکرار است.
خانه‌ای که با سقف شیب‌دار ساخته می‌شود عملا یک طبقه کامل دارد و یک نیم طبقه در بالا. چون شیروانی‌ به خصوص در مدل‌های غربی آن بلند و بزرگ ساخته می‌شود و زیر آن برای سکونت نسبتا جای مناسبی است. اما برای آن که شیروانی خانه را به یک مکان بسیار مناسب برای زندگی استراحت و حتی کار تبدیل کنید نیاز به یک المان بسیار مهم دارید و آن هم استفاده از انواع پنجره است.
این واقعیتی است که سقف های شیروانی را نمی‌توان تماما از جنس پنجره یو پی وی سی ساخت. هم هزینه آن بالا می‌رود و هم پروفیل‌های یو پی وی سی در زاویه‌های افقی طولانی مقاومت خوبی را از خود نشان نمی‌دهند و به اصطلاح شکم می‌دهند. اما با کار کردن 3 یا 5 پنجره یو پی وی سی در سقف و جبهه خانه می‌توانید یکی از زیباترین اتاق‌ها خانه خود را به وجود آورید.

پنجره یو پی وی سی سقفی چگونه به ساختن محیط شما کمک می‌کند

نقش پنجره یو پی وی سی سقفی در یک ویلا

جبهه خانه شما اگر رو به جنوب یا شمال باشد، شیروانی خانه رو به شرق یا غرب قرار می‌گیرد. از این رو اگر در زاویه مایل دو پنجره‌ در سقف کار کنید و یکی از آنها رو به شرق و دیگری رو به غرب باشد. نور روز می‌تواند در بیشتر ساعات به داخل اتاق زیر شیروانی راه یابد. از این رو به خصوص در فصول سرد مشکل گرمایش این اتاق تا حد زیادی در روز‌ها برطرف می‌شود. همین طور به خاطر عایق بودن قوی این مدل پنجره‌ دوجداره upvc هیچ هدر رفت گرمایی در خانه نخواهید داشت.
همان طور که می‌دانید هوای گرم خانه همیشه رو به بالا حرکت می‌کند و میل به خروج از راه سقف دارد. در فصل گرم با باز گذاشتن هر دو یا یکی از این پنجره‌ها می‌توانید تهویه خانه را به نحو بسیار خوبی انجام دهید. ضمنا با تنظیم ارتفاع و شیب سقف خانه به راحتی می‌توانید پنجره‌های سقفی را به گونه ای تنظیم کنید که منظره‌ای از بیرون را هم به شما نشان دهند. البته این کار کمی مهارت در طراحی کل ساختمان را می‌طلبد.

چند ویژگی مهم پنجره‌های سقفی که نباید از یاد ببریم

پنجره یو پی وی سی سقفی همیشه باید به وسیله لولا‌های مهار کننده باز شدن، کنترل شود. این پنجره‌ها در ضلع بالا خود و در طول باز می‌شوند. همین طور از آنجا که وزن پنجره رو به سمت پایین است در ساخت آنها باید از جک‌های کمک کننده به فرایند باز شدن و لولا‌های قفل دارد استفاده شود. به یاد داشته باشید که لولا‌های این پنجره‌ها باید قوی‌تر از دیگر انواع پنجره‌های یو پی وی سی باشد.
این لولا‌ها باید کیفیت و دوام خوبی نیز داشته باشند زیرا با هرز شدن آنها پنجره هیچ وقت باز نمی‌ماند و یا باز کردن آن به خاطر عمل نکردن جک بالابر بسیار سخت می‌شود.
هرگز نخواهید که این پنجره‌ها را با لولای به پهلو بسازید زیرا باز و بسته آن بسیار مشکل خواهید شد و البته ایمنی خانه را هم به خطر می‌اندازد زیرا دروازه ورودی بسیار خوب و بی‌دردسری از سقف برای ورود سارقان پدید می‌آورید. حال آن که اگر پنجره به صورت نیم باز شو یا ثابت باشد کار ورود به خانه تنها با شکستن بسیار پر سر و صدای پنجره امکان پذیر است. در صورت تمایل می‌توانید برای لایه میانی پنجره میله محافظ هم سفارش دهید که توانایی امنیتی آن را به اوج می‌رساند.
در طراحی و ساخت پنجره یو پی وی سی مورد علاقه تان تنها به رویای خانه خود فکر کنید زیرا ایران یو پی وی سی در کنار شماست.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 295 تاريخ : دوشنبه 16 تير 1399 ساعت: 17:00

یکی از دلایل محبوبیت پنجره upvc در ایران و در بیشتر مناطق جهان تنوع مدل‌های این نوع پنجره است این پنجره‌ها با انواع و اقسام لولاها و یراق آلاتی که دارد، دست هر معمار داخلی و خارجی را برای طراحی بنا باز می‌گذارند تا طرحی را که در ذهن دارد، در هر ساختمانی پیاده کند. شما با داشتن دستی باز در انتخاب بهترین پنجره upvc می‌توانید ظاهر بنا و حتی شرایط و حس داخلی بنا را هم تغییر دهید.
اما مد معماری داخلی سبب می‌شود برخی از انواع پنجره upvc در جایی استفاده شود و برخی دیگر چندان طرفدار نداشته باشد. استفاده از این دسته از پنجره‌ها که در مد معماری شهر یا سرزمینی وجود ندارند، گاهی برای سازندگان و گاهی برای معماران و اجرا کنندگان طرح‌های معماری می‌تواند چالش برانگیز باشد.
در این مقاله ابتدا چند مدل نامتعارف پنجره upvc را معرفی می‌کنیم و در مقاله بعدی سایت ایران upvc به چالش‌های استفاده از پنجره های upvc ها متعارف در بنا می‌پردازیم.

انواع پنجره upvc که کمتر از آنها در ایران استفاده می‌شود

استفاده از لولاهای ما متقارن

یکی از آن چیزهایی که در پنجره‌های upvc همیشه دیده می شود، قرینه سازی است. مثلاً اگر پنجره شما دو لنگه داشته باشد باید دو لنگه پنجره شما در خلاف جهت هم باز شوند این موضوعی است که در بسیاری از پنجره‌ها دیده می‌شود. اما در پاره‌ای از موارد فضای داخلی به ما این اجازه را نمی‌دهد که از یک پنجره پی وی سی با لولاهای متقارن استفاده کنیم. در عین حال وجود یک پنجره دو لنگه در آن فضا ضرورتی چشم پوشی ناپذیر است. از این رو مهندسان تن به ساخت یک یا دو پنجره با لولای نامتقارن می‌دهند. که اگر ضرورت‌های فضای شما را درک کرده باشد، می‌تواند عنصری جالب و کارآمد باشد.

پنجره‌هایی با شکل عجیب

تا به حال پنجره شش ضلعی دیده‌اید؛ پنجره مثلثی چطور؟ این‌ها همه اشکالی است که در معماری امروز ما رواج ندارد و کمتر بنایی را می‌توان یافت که در ظاهر خود از این دسته اشکال استفاده کرده باشد. پس اگر ضرورت وجود این دسته از اشکال در ساختمان شما حس می‌شود باید یک سازنده قوی پیدا کنید که از پس ساختن این دسته از اشکال مشکل برآید.
معماران راه حل‌های زیادی را می‌شناسند که از پس چالش‌هایی از این دست برمی‌آیند اما به یاد داشته باشید که معماران بخشی از فرآیند ساخت بنا هستند و هیچ وقت به تنهایی نمی‌توانند این چالش‌ها را از سر بگذرانند.

یراق آلات عجیب

شاید دیدن پنجره‌ای که از کمر باز شود و یا پنجره قدی که لنگه‌هایش به صورت آکاردئونی جمع شوند؛ برای ما عجیب باشد اما در جای دیگر دنیا، استفاده از این لولا و طرح می‌تواند کاملا مرسوم باشد. پس شاید بتوان طرحی را که در شهرهای حاشیه لندن پیاده می‌شود در لواسان ایران هم پیاده کرد. اما این کار چالش‌های خود را دارد‌. به این دسته از چالش‌ها اکنون نمی‌پردازیم به‌جای آن درباره موضوعی صحبت می‌کنیم که قبل از دست زدن به هر کار عجیبی باید آن را در ذهن داشته باشید، و آن هم نبایدهای ساخت پنجره‌های upvc نامتعارف است.

نبایدهای طرح‌های متفاوت پنجره upvc

شما که این مقاله را می‌خوانید احتمال بسیار زیاد صاحب ملکی هستید که می‌خواهید برای آن درب و پنجره upvc سفارش دهید و معمار خانه شما نوع غیرمتعارف از این پنجره‌ها را برای خانه شما در نظر گرفته است. این که نظر تخصصی یک معمار حرفه‌ای و تحصیل کرده را در طراحی خانه خود رعایت کنید خوب است و بهترین کاری است که می‌توانید برای خانه‌تان انجام دهید ولی به یاد داشته باشید که پنجره upvc برای جلوگیری از هدر رفت گرما و سرمای خانه و مقابله با سر و صدا ساخته شده است. از این رو هر طرح عجیب و غریبی را می‌توان در یک خانه پذیرفت، اما باید توجه داشت که این طرح‌‌ها به هدف اصلی، از به کار بردن پنجره upvc در بنا لطمه‌ای نزند. امیدوارم با خواندن این مقاله بهترین انتخاب را داشته باشید.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 333 تاريخ : يکشنبه 8 تير 1399 ساعت: 17:27

هر بار که به پروفیل‌های upvc نگاه می‌کنیم با خودمان می‌گوییم این پنجره‌هایupvc دقیقا با چه متریالی ساخته می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم تا حدی به بالا بردن اطلاعات عمومی شما درباره پنجره upvc بپردازیم. اساسا با دانستن بیشتر درباره یک چیز یا کسب اطلاعات موثق درباره یک چیزی که قرار است آن را خریداری کنیم، سبب می‌شود هم از جنس نامرغوب به درستی اجتناب کنیم و هم از کیفیت انتخاب خود مطمئن باشیم.

چند نکته جالب درباره پنجره upvc

upvc همان طور که از نامش پیداست نوعی pvc است. اما در فرایندی جالب تفاوت‌های بسیار جالبی با pvc پیدا می‌کند. تغییر ساختار pvc به upvc به دلایل مهمی انجام می‌شود.
پنجره upvc باید تمام مشخصات یک پنجره فولادی را داشته باشد. یعنی آن که به راحتی بریده نشود. و در برابر فشار و ضربه نیز توانایی مقاومت بالایی داشته باشد. این به آن معنی است که با ابزارهای دستی مانند مته دستی یا اره دستی نباید برش داده شود؛ یا در زمانی زیر دو ساعت نشود آن را برید. این یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌هایی pvc با upvc است که با آن پنجره upvc را می‌سازند. شما حتی ضخیم‌ترین pvc ها را با می‌توانید با اره دستی ببرید. البته ضخامت pvc در برش آن تأثیر می‌گذارد اما نه به اندازه آن که کار برش آن را سخت کند.
از pvc برای کفپوش، لوله‌های فاضلاب و کابینت‌های مقاوم به آب استفاده می‌کنند. در خارج از کشور حتی سفال خانه‌ها و دیوار‌ها را نیز از این جنس می‌سازند البته به یاد داشته باشید که پی وی سی به راحتی بازیافت می‌شود و به محیط زیست به هیچ عنوان ضربه وارد نمی‌کند. مصرف این مشتق نفتی آن چنان زیاد است که به یک محصول مهم پتروشیمی بدل شده است. اما همان طور که از وجناتش برای شما گفتیم عملا به درد بسیاری کار‌ها می‌خورد الا ساخت در و پنجره. حالا برای محکم کردن و مقاوم ساختن pvc و تبدیلش به یو پی وی سی چه کار می‌کنند بسیار ساده است به آن نمک اضافه می‌کنند.
البته این اضافه کردن نمک به pvc به معنی بالا بردن سطح کلر در ساختار پی وی سی است. سدیم کلراید و اضافه کردن آن به ترکیب pvc در شرایط خاص صنعتی سبب می‌شود رنگ این فراورده سفید و مقاومت آن بسیار بالا برود. در ترکیب نمک طعام کلر وجود دارد و برای آن که pvc سخت شود باید وارد فرایند کلراید شدن شود. از این رو upvc سرواژه Unplasticised Poly Vinyl Chloride پلی وینیل کلراید غیر پلاستیکی است. غیر پلاستیکی به معنی سخت شده و غیر منعطف است.
در بسیاری از فرایند‌های صنعتی برای آن که از عنصر کلر استفاده کنند، پای نمک طعام را به میان می‌کشند این ماده ترکیب یافته از کلر و سدیم در فرایند‌های شیمشایی می‌تواند از خود کلر را بی آن که به گاز کلر بدل شود آزاد کند.

نقش دیگر نمک در پنجره upvc

شاید برای بسیار از شما این سوال وجود دارد که چرا پروفیل‌های upvc را سفید رنگ می‌سازند. اساسا در محصولات و مصالحی که در خارج از ساختمان مصرف می‌شود سفید رنگی نیست که چندان طرفدار داشته باشد به خصوص در شهر آلوده‌ای مانند تهران که هر چیزی با دوده و ذرات معلق در هوا آلوده می‌شود.
ساختن در و پنجره upvc به رنگ سفید هیچ دلیل زیبایی شناسی ندارد. این واقعیت است که مهندسان ساختمان هم چندان دل خوشی از این رنگ ندارند اما مجبورند از رنگ سفید در ساختار پروفیل‌های upvc‌ استفاده کنند.
همان طور که گفتیم نمک در ساخت upvc و به خصوص پروفیل‌هایی که با آن پنجره upvc را می‌سازند نقش مهمی‌دارد. فرایند کامل کلراید کردن pvc در کارخانه‌های ساخت این ماده و تبدیل آن به upvc کاری بسیار مهم و دقیق است. اگر در این فرایند در جنس pvc و نمکی که در این کار استفاده می‌شود ناخالصی‌های معدنی دیگری باشد یا دستگاه‌هایی که این کار را انجام می‌دهند آلودگی‌هایی داشته باشند. امکان ناخالص شدن و مشکل دار شدن فرایند کلراید کردن pvc را بالا می‌برند. pvc با یک کلراید شدن ضعیف رنگی تیره می‌یابد. به یاد داشته باشید که در و پنجره upvc شما باید از پروفیل‌هایی ساخته شود که به رنگ سفید تیتانیم باشند. و هر چقدر این رنگ سفید به سمت صدفی و یا کرم برود کیفیت پروفیل شما پایین‌تر و سختی آن کمتر است. این به آن معنی است که فرایند کلراید کردن pvc ناقص، یا با ورود ناخالصی‌ها انجام شده است. از فروشنده پنجره upvc خود بخواهید نمونه‌ای از پروفیل خود را به شما نشان دهد. سطح مقطع آن را دقیق بررسی کنید و از این رنگ مطمئن شوید. زیرا رنگ سفید خالص نشانه کیفیت کار شما است.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 253 تاريخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت: 14:15

با گردشی در سایت ایران یو پی وی سی بسیاری از مقالات را می‌خوانید که از
استفاده در و پنجره upvc در قسمت‌های مختلف ساختمان گفته‌اند. با خواندن این مقالات شما می‌توایند ایده‌‌های خوبی را برای استفاده از این دسته از پنجره‌ها پیدا کنید. مثلا اگر قرار باشد یک سالن کنفرانس را در محیط شلوغ کاری خود برپا کنید و دوست داشته باشید که از اتاق جلسات شما بیرون معلوم باشد بهترین روش استفاده از پارتیشن‌‌هایی از جنس پنجره‌های یو پی وی سی است. در این باره ما، مقاله‌ای خوبی در سایت ایران یو پی وی سی داریم با عنوان: ساخت پارتیشن‌های داخلی با استفاده از در و پنجره upvc توصیه می‌کنم اگر به این موضوع علاقه‌مند شدید حتما آن را بخوانید.
اما ساخت یک پارتیشن یا یک ایوان شیشه‌ای و البته پنجره‌هایی از ساختمان که قرار است مانع از ورود صدا و آلودگی هوا به داخل شوند بهترین جا‌ها برای استفاده از در و پنجره upvc هستند اما در چه جاهایی نباید از در و پنجره یو پی وی سی استفاده کرد. این سوال این مقاله است که در سایت ایران یو پی وی سی به آن می‌پردازیم.

چه قسمت‌هایی از ساختمان مناسب در و پنجره upvc‌ نیستند

شکل پنجره بسیار مهم است

شاید برای شما هم سوال شده است که چرا همه پنجره‌ها به خصوص پنجره‌های جدید‌ که در ساختمان‌های مدرن به کار می‌روند بیشتر مستطیلی هستند و کمتر پنجره گرد و هلالی و یا با زوایای تیز مانند مثلث در ساختمان‌ها به کار می‌رود.
یکی از دلایل به کارگیری این دست از پنجره‌های به این شکل استفاده بهتر از در و پنجره upvc‌ در ساختمان است. این واقعیتی است که هر چقدر از شکل مستطیلی برای ساخت پنجره‌های upvc فاصله بگیریم کیفیت وکیوم شدن این دسته پایین‌تر می‌آید.
همین طور عمر پنجره‌هایی که در شکلی غیر از مستطیلی ساخته می‌شوند کمتر از انواع شکل مستطیلی آن است. پس در جایی که نمایی از بیرون ندارد و البته در مسیر هوای سرد نیست و نمی‌توانید پنجره‌ای با شکل منتظم استفاده کنید. اگر هم می‌‌خواهید در این مکان از پنجره یو پی وی سی استفاده کنید. موردی ندارد سعی کنید زیاد این پنجره را باز و بسته نکنید تا از آب‌بندی و رگلاژ آن خارج نشود.

در و پنجره upvc ضد سرقت نیست و نمی‌شود

در و پنجره پی وی سی مقاومت مناسبی در برابر فشار طوفان و حریق دارد. اما عبور سارقان از آنها امکانپذیر است. پس اگر در جایی که امکان ورود سارقان از آن وجود دارد از در و پنجره upvc به تنهایی استفاده نکنید. در مقالات قبلی ایران یو پی وی سی نیز گفتیم که برای این دسته از در و پنجره‌ های upvc باید از حفاظ جانبی استفاده کرد. این کار سبب می‌شود که علاوه بر کاریی در و پنجره upvc ایمنی مناسبی را داشته باشید.
اما درباره استفاده از درب upvc یک نکته ایمنی بسیار مهم وجود دارد. به هیچ عنوان درب upvc جایگزین درهای بزرگ ایمنی نمی‌شود حتی اگر روی آنها از قوی‌ترین قفل‌های موجود در بازار استفاده کنید.
این دسته از در‌ب ها بیشتر برای درهای اتاقی و داخلی استفاده می‌شود. درهای فولادی ایمنی جدار‌های بسیار ضخیمی دارند و می‌توانند در برابر انواع فشار و دستگاه‌های برش مقاومت‌کنند. از این رو حتما در ورودی از انواع درهای ایمنی با ضخامت بالا و قفل‌های قوی و چندگانه استفاده کنید.

دیوار‌های ناکارآمد را در نظر آورید

در برخی خانه‌ها ضخامت دیوار‌های خارجی که پنجره‌ها روی آن سوار شده‌اند از یک ضخامت یک پنجره یو پی وی سی کمتر است در این حالت یا نباید از در و پنجره upvc برای این دسته از دیوار‌ها استفاده کرد یا باید اول به تقویت دیوار و افزودن به ضخامت آن پرداخت و بعد به کار گذاشتن در و پنجره upvc‌ پرداخت البته در موارد نادری پیش می‌آید که به خاطر بالا رفتن هزینه‌ها و یا دلایلی خاصی مانند بالا رفتن وزن ساختمان نمی‌توان ضخامت دیوار‌ها را بالا برد. از این رو در این ساختمان‌ها به هیچ عنوان نمی‌توان از در و پنجره upvc استفاده کرد.
کارشناسان نصب و اجرای ایران یو پی وی سی قبل از نهایی کردن سفارش شما تمام شرایط را برای نصب در و پنجره‌های upvc با بهترین کارایی و کیفیت در نظر می‌گیرند پس اگر کارشناسان ما تشخیص دهند که ساختمان شما می‌تواند در و پنجره upvc را در خود جای دهد یقین بدانید با بهترین کیفیت و کارایی آن را برای خود خریداری کرده‌اید.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 338 تاريخ : جمعه 16 خرداد 1399 ساعت: 20:09

پنجره upvc از موادی شبیه پلاستیک ساخته می‌شود. همه می‌دانیم که پلاستیک از نفت ساخته می‌شود و هر چیز که از نفت و مشتقات نفتی ساخته شود در برابر آتش چندان مقاوم نیست. پس چگونه است که در بسیاری از کشور‌های دنیا از جنس پروفیل‌های upvc برای ساخت انواع در و پنجره استفاده می‌شود و این ساختمان‌ها بهترین استاندارد‌های امنیتی را به خود اختصاص می‌دهند. این سوالی است که در این مقاله ما به آن پاسخ می‌دهیم.

مقاومت پنجره upvc در برابر حریق

پنجره ‌ upvc چگونه در برابر حریق از خود مقاومت نشان می‌دهد

یک آتش سوزی در ساختمان بیشتر از کف و ناحیه آشپزخانه شروع می‌شود و بعد از آن با سرایت به متریال‌های پارچه‌ای خانه مانند پرده‌ها و مبل‌ها اوج می‌گیرد. همین طور فرش‌ها و موکت‌های کف نیز در اوج گیری آتش در خانه یا محل کار به شدت تأثیر می‌گذارند. در این میان وقتی آتش به اوج خود می‌رسد که علاوه بر این مواد سوختی اکسیژن کافی نیز به آن برسد. شاید تا به حال در فیلم‌ها دیده‌اید که در هنگام آتش سوزی شیشه‌های خانه می‌شکند و بعد از این اتفاق آتش زبانه‌ای عظیم می‌کشد و تمام خانه را در بر می‌کشد.

این شکستن پنجره‌ها نقطه خاصی در آتش سوزی است وقتی که آتش به این نقطه می‌رسد دیگر مهار کردنش بسیار مشکل می‌شود و خسارات آن به اوج خود می‌رسد. اما شکستن شیشه‌ها نه به خاطر اوج حرارت که به خاطر نیاز آتش به اکسیژن است.
آتش به سمتی میل می‌کند که از آن هوا به داخل خانه‌ می‌آید و با تمام قدرت قسمتی‌ را که درز هوا دارد را می‌جوید. دقیقا از همین جاست که مأموریت پنجره upvc شروع می‌شود. گفتیم که آتش به قسمت‌هایی از خانه می‌رود که از آنجا اکسیژن به داخل خانه نفوذ می‌کند.
 پنجره‌ یو پی وی سی عایق‌کاری بسیار خوبی نسبت به انواع دیگر پنجره‌ها دارد و از این رو اساسا آتش به سمت آن چندان میل نمی‌کند. به یاد داشته باشیم که با آتش گرفتن پرده‌ها سوخت مناسب نزدیک پنجره وجود دارد اما وقتی اکسیژن کافی در خانه وجود نداشته باشد آتش به وضعیت لجام‌گسیخته نمی‌رسد.
پنجره‌ upvc از شیشه‌های دو یا سه جداره برای انتقال ندادن گرما و سرما بیرون به داخل استفاده می‌کنند این شیشه‌ها چندین برابر شیشه‌های معمول در برابر حرارت مقاومت دارند از این رو وقتی در خانه که از پنجره upvc استفاده می‌کند آتش بالا می‌گیرد آتش نشان‌ها زمان بیشتری نسبت به دیگر ساختمان‌ها برای مقابله با آتش دارند. البته میزان سوخت و شدت آتش در همه جا می‌تواند فوق‌العاده بالا بگیرد و مقاومت پنجره upvc به هیچ عنوان به این معنی نیست که ساختمانی از پنجره upvc استفاده می‌کند دچار حریق‌های شدید نمی‌شود. به هر حال آتش راه اکسیژن خود را پیدا می‌کند و بعد از رسیدن به آن هر ثانیه بر قدرت خود می‌افزاید تا آنجا که به تخریب ساختمان می‌‌انجامد.

آیا بدنه پنجره upvc در آتش می‌سوزد

حال به سوال اول مقاله بپردازیم آیا پنجره upvc به خاطر ساخته شدن از مواد مشتق نفتی خود آتش می‌گیرد. پروفیل‌های upvc به طرز باور نکردنی در برابر آتش مقاومند. در آنها از ساختار‌های کلر دار استفاده می‌شود و به هیچ عنوان نمی‌توان آنها را به تنهایی آتش زد. این پروفیل‌ها وقتی در برابر حرارت مستقیم آتش به مدت بسیار طولانی قرار می‌گیرند تغییر شکل می‌دهند ولی نمی‌سوزند.
همین طور در ساختار بسیاری از پنجره‌های upvc از ورقه‌های فلزی درون پروفیل‌های upvc استفاده می‌شود. این کار خم کردن این پنجره‌ها را بسیار مشکل می‌کند و به آنها مقاومتی مانند پنجره‌های فولادی می‌دهد.
ضخامت بسیار زیاد پنجره‌ upvc نیز یکی دیگر از مواردی است که در برابر آتش آن را به شدت مقاوم می‌کند. البته وقتی که آتش به شدت بالا می‌گیرد پنجره‌ upvc مانند دیگر مصالح ساختمانی مقاومت را از کف می‌دهد و تخریب می‌شود. در این حالت فولاد به کار رفته در ساختمان هم مقاومت خود را از دست می‌دهد و تخریب محکم ترین ساختمان‌ها محتمل می‌گردد.
اما یک اطمینان خاطر در ساخت و تجهیز خانه به پنجره‌های upvc وجود دارد و آن هم این است که شما با خرید و نصب این دسته از پنجره‌ها به هیچ عنوان خانه خود را در برابر آتش آسیب پذیر نمی‌کنید. پس با خاطری جمع به انتخاب پنجره upvc دلخواه خود بپردازید.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 303 تاريخ : چهارشنبه 31 ارديبهشت 1399 ساعت: 0:13

شاید در نگاه اول دستگیره در و پنجره upvc نباید با دیگر انواع در و پنجره فرقی داشته باشد. هر گونه که آن در‌ها و پنجره‌ها باز می‌شوند درب و پنجره upvc نیز باید باز و بسته شود. اما وقتی برای خرید یک دستگیره برای در و پنجره upvc به بازار می‌روید تازه با دنیایی از تفاوت‌ها رو به رو می‌شود. نمی‌توانید باور کنید که دستگیره در و پنجره upvc چقدر متفاوت با دیگر در و پنجره‌های موجود در بازار است.
دلیل این تفاوت به انواع کاربرد‌های در و پنجره upvc باز می‌گردد. این نوع از در و پنجره‌ها عملا در بسیاری از مکان‌ها استفاده می‌شود و به خاطر گسترش بسیار زیاد این دسته از پنجره‌ها کاربردهای زیادی نیز برای آنها به وجود آمده و همین کاربرد بسیار زیاد سبب می‌شود در و پنجره‌ upvc به انواع دستگیره‌های خاص نیز، نیاز داشته باشند.
در این مقاله ما برخی از انواع دستگیره‌های در و پنجره‌های یو پی وی سی را به شما معرفی می‌کنیم و از کارکرد آنها با شما سخن می‌گوییم.

ویژگی‌های دستگیره در و پنجره upvc

دلیل انتخاب دستگیره مناسب برای در و پنجره upvc

زمانی که در و پنجره‌های معمولی از چوب و یا فلز ساخته می‌شدند، ما نیز انواع کارکرد‌ها را برای در و پنجره نیاز داشتیم. اما ساختار در و پنجره‌های قدیمی این امکان را به ما نمی‌داد که از انواع قفل‌های خاص برای آن استفاده کنیم. از رو انتخاب ما برای قفل در و پنجره کلاسیک محدود بود و لاجرم دستگیره‌های معمولی هم برای آنها استفاده می‌شد.
سیستم قفل در و پنجره upvc، سیستمی کاملا متفاوت با انواع قدیمی است. ابزار‌های قفل این دسته از پنجره‌ها، در تمام طول بدنه پنجره پی وی سی قرار می‌گیرد. همین مکانیسم خاص نیز سبب می‌شود دستگیره این قفل در سرتاسر بدنه پروفیل در و پنجره upvc قرار گیرد. اساسا برای باز و بست پنجره های upvc احتیاج به نیروی بیشتری نسبت به پنجره‌های قدیمی داریم اما برای درهای upvc کاملا برعکس است. پس برای پنجره upvc نیاز داریم از دستگیره‌های به مراتب قوی‌تر از انواع در پنجره‌های قدیمی استفاده کنیم.
علاوه بر این پنجره‌های upvc در جهات مختلفی باز می‌شوند. مانند پنجره‌های موسم به پنجره کلنگی که از دو جهت بالا و پهلو باز می‌شوند. همین هم سبب می‌شود برای باز کردن این دسته از پنجره ها دستگیره‌های قوی داشته با‌شیم.

دستگیره‌های خاص در و پنجره‌های upvc

در برخی از ساختمان‌ها به خصوص رستوران‌ها و یا حتی ساختمان‌هایی با کاربری مسکونی نیاز به آن است که پنجره‌ یا پنجره‌هایی از دو طرف داخل و خارج باز شوند. تنها راه ساخت این دسته از پنجره‌ها از قدیم پنجره‌های دوجداره بوده است به خاطر قفل خاصی که در بدنه پنجره‌های upvc به کار می‌رود می‌توان مانند درها آنها را از دو طرف باز کرد. حال آن که در پنجره‌های فلزی قدیمی چون این مدل قفل به کار نمی‌رود به هیچ عنوان نمی‌شد از دستگیره برای باز و بسته دو طرفه استفاده کرد.
دستگیره‌های تاشو یا مخفی نیز یکی دیگر امکانات پنجره‌های upvc است به معنی که دستگیره خیلی راحت در زمانی که با آن کار ندارید تا شده در جدار پروفیل قرار می‌گیرد و دیگر به بدن کسی گیر نمی کند در بیمارستان‌ها و مراکز پر رفت و آمد این دسته از دستگیره‌ها به شدت کاربرد دارد.

گاهی اوقات شما مجبورید در و پنجره upvc خود را بسته نگه‌ دارید و فقط افراد خاصی آن را باز کنند. شاید بگویید استفاده از یک قفل سوئیچی می‌تواند این کار را به خوبی انجام دهد اما وقتی پای صد‌ها پنجره یک هتل به میان می‌آید حفظ صد‌ها کلید خود کاری بسیار سخت است. در این حالت باید دستگیره‌های هتلی را برای پنجره‌های upvc خود انتخاب کنید.
این دستگیره‌ها یک قاب بسیار ظریف روی حفره قرارگیری دستگیره دارند و با یک دستگیره می‌توان صدها پنجره را باز کرد این در حالی است که بدن داشتن این دستگیره نمی‌توان آن را باز کرد.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 316 تاريخ : چهارشنبه 24 ارديبهشت 1399 ساعت: 20:32

یکی از چیز‌هایی که در انتخاب پنجره یو پی وی سی بسیار مهم است انتخاب پرده برای آن است. شاید به این موضوع اصلا توجه نکرده‌اید که پنجره‌ای که در خانه شما نصب می‌شود باید پرده‌ای مناسب را هم به روی خود ببیند تا به اوج زیبایی برسد. روی سخن این مقاله بیشتر با کسانی است که می‌خواهند برای بازسازی منزل خود از پنجره‌های یو پی وی سی استفاده کنند.
وقتی خانه‌ای ساخته و آماده و به اصطلاح نوساز را می‌خریم چندان حق انتخاب زیادی برای انتخاب پنجره خود نداریم. زیرا انتخاب دست ما نیست و بیشتر دست سازنده خانه است. بساز و بفروش‌ها هم که در خرید تمام ملزومات ساختمان سعی می‌کنند کیفیت را فدای قیمت کنند. پنجره یو پی وی سی خانه‌های نوساز در بسیاری موارد فقط شکل پنجره یو پی وی سی است و از کمترین کیفیت ممکن برخوردار است.

انتخاب پرده برای پنجره یو پی وی سی

بهترین پنجره‌ یو پی وی سی را چه کسانی انتخاب می‌کنند

اما شما وقتی برای خانه خود بهترین پنجره upvc انتخاب می‌کنید عملا سعی می‌کنید بهترین انتخاب را برای خانه داشته باشید و این یعنی این که برای ایران یو پی وی سی بهترین فرصت را به وجود می‌آورید که بهترین‌های را برای شما پدید آورد. این واقعی است که کیفیت پنجره‌های ایران یو پی وی سی همیشه خوب است و حتی در پایین‌ ترین قیمت‌ها هم می‌تواند یک سر و گردن از دیگر رقبای خود بالاتر باشد. اما وقتی کیفیت را بر قیمت مقدم می‌کنیم دیگر زمان آن است که بهترین خود را برای مشتری به وجود آوریم.
خانه‌هایی که به تعویض پنجره یو پی وی سی می‌پردازند یعنی کسانی هستند که اولا صاحب خانه‌اند و در ثانی می‌خواهند خانه خود را برای زندگی مناسب سازی کنند. از این رو کیفیت و دوام پنجره یو پی وی سی برای آنها بسیار مهم است.

نکات ریزی که در انتخاب پنجره یو پی وی سی مهم است

در مورد نکات اصلی در انتخاب پنجره در سایت ایران یو پی وی سی بسیار صحبت کرده‌ایم این که ایمنی پنجره یو پی وی سی باید چگونه باشد و یا استاندارد‌های پروفیل‌های یو پی وی سی چگونه است. اما برخی موارد هستند که اگر آنها را در انتخاب پنجره یو پی وی سی رعایت کنیم کیفیت محصول ما به شدت بالا می‌رود. در حالی که این موارد موضوعات بسیار ریز هستند که کمتر در چشم ما می‌آیند. همین نکات ریز هستند که کیفیت را معنایی دوباره می‌بخشند. در محصولات استاندارد اغلب کیفیت محصول در سطحی قرار دارد که در نگاه کلی همه آنها را می‌توانیم قابل قبول فرض کنیم. اما این جزئیات است که می تواند رضایت از کیفیت محصول را برای شما پدید آورد. در صنعت آلمان و ژاپن متخصص پدید آوردن این سطح رضایت از محصول هستند.

انتخاب پرده برای پنجره یو پی وی سی ، کار جزئیِ بزرگ

سالن خانه یا اتاق خواب شما چقدر آفتاب می‌گیرد؟ در انتخاب خانه، بسیار ذکر می‌شود که سالن خانه پرده خور است. و این که پرده‌هایی بسیار زیبا را برای خانه خود انتخاب کنید جزو مزایای بسیار مهم یک خانه لوکس حساب می‌شود. حالا وقتی می‌خواهیم پنجره‌ای یو پی وی سی مناسبی برای یک سالن پرده خور انتخاب کنیم، باید چه جزئیاتی را به یاد داشته باشیم؟
اولین توصیه ما این است که برای پنجره خود از لولای فولکس واگنی استفاده کنید. درست است که هزینه آن کمی بالا است اما با پردهای کشیده می‌توانید به راحتی پنجره را باز کنید و از بادی که میان پرده‌ها می‌وزد لذت ببرید. این گونه برای باز و بسته کردن پنجره احتیاج ندارید که پرده را جابه‌جا کنید.
پرده‌های اتاق پذیرایی به خاطر وزن زیاد خود به سختی جا به جا می‌شوند.
استفاده از شیشه رنگی هم می‌تواند به پرده خانه شما جلایی خاص دهد. شما با انتخاب رنگ مناسب شیشه‌‌های دوجداره پنجره با پرده‌های خانه خود می‌توانید عملا سالن یا اتاق‌های خود را نورپردازی کنید. رنگ نور طبیعی را که روی پرده‌ها می‌افتد هم رنگ پرده‌های خانه کنید تا نور طبیعی خانه شما را در ساعت‌های میانی روز به جلوه‌ای بسیار زیبا برساند.

نکته آخر برای انتخاب پرده

فاصله نصب پرده را از پنجره به درستی تعیین کنید. این کار سبب می‌شود به راحتی پنجره را باز و بسته کنید البته اگر از لولای فولکس واگنی استفاده کنید این فاصله چندان اهمیت ندارد اما برای پنجره‌هایی که از لولای دو حالته استفاده می‌کنند، بهتر است فاصله‌ای حدود 30 سانتیمتر میان پنجره و پرده باشد تا در هنگام استفاده از حالت باز شوند پنجره از بالا پنجره به پرده گیر نکند و پرده نخ‌کش نشود.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 344 تاريخ : شنبه 20 ارديبهشت 1399 ساعت: 20:10

در یک خانه یا شرکت یا یک محیط تجاری، یکی از مهم‌ترین موضوعات معماری داخلی، وجود انواع پاتیشن‌بندی‌هاست. این که محیط ما بخش بندی‌هایی برای استقرار نیرو‌ها داشته باشد بسیار مهم است. در این مقاله ما می‌خواهیم درباره استفاده از در و پنجره upvc برای ساخت پارتیشن اداری صحبت کنیم. اگر شرکت شما آماده تغییر دکوراسیون اداری است، حتما این مقاله را تا انتها بخوانید، تا با به‌کارگیری در و پنجره upvc در محیط داخلی برای ساخت پارتیشن اداری آشنا شوید.
نیرو‌های اداری می‌تواند در فضایی که به وسیله پاتیشن‌های اداری برایشان به وجود آمده است به راحتی کار کنند و از محیط کاری خود لذت ببرند. داشتن حریم خصوصی در کار یکی از مواردی است که در محیط‌های کاری اشتراکی به شدت مهم باشد و البته دغدغه بیشتر کارکنان. این واقعیت است که ساختمان‌هایی که برای استفاده اداری ساخته می‌شوند، اتاق‌های کوچکی دارند و سالن‌های بزرگی، از این رو با استفاده از پارتیشن‌های اداری می‌توان در یک اداره یا یک محیط تجاری فلت، یا یک سالن بزرگ بخش بندی‌هایی برای استقرار نیرو‌ها داشت. اما از چه متریالی برای پارتیشن بندی داخلی استفاده کنیم.

ساخت پارتیشن‌های داخلی با استفاده از در و پنجره upvc

چرا باید از در و پنجره upvc در پارتیشن بندی اداری استفاده کرد

امروزه از آلومینیوم، MDF ، HDF و بسیاری متریال‌های دیگر وارتیشن اداری می‌سازند. این موضوع به شغل شما به شدت بستگی دارد. اگر شما کاری برای فروش خدمات کالا دارید نیاز دارید که کارمندان شما حریم خصوصی بالایی داشته باشند. یک کابین کاری برای هر کس در این روش می‌تواند دیزاین خوبی باشد. طراحی خاصی که کارمند برای نشستن و یک میز کاری کوچک جا داشته باشند. همین طور عایق صدا بودن به شما این امکان را می‌دهد که آرامش کامل را در شرکت خود داشته باشید.
این واقعیتی است که وقتی پای ایجاد آرامش در محیطی به میان می‌آید. در و پنجره upvc‌ بی‌رغیب بازار است. استفاده از در و پنجره upvc با شیشه‌های دو جداره به شما این امکان را می‌دهد که صدای حاصل از تلفن‌های مکرر و همین طور صدای کی‌برد‌ها و حتی ماشین آلات اداری را به راحتی کنترل کنید.

کنترل آلودگی‌های محیطی با استفاده از پارتیشن اداری

شاید باورتان نشود که آلودگی‌ هوا فقط یک چیز مربوط به خارج از خانه و محیط‌های شهری نیست. بعضی اوقات هوای داخل خانه از هوای بیرون بسیار آلوده‌تر می‌شود و از آنجا که هوای داخل ساختمان عملا محدود است و نمی‌توان آن را به درستی تصفیه کرد مشکل دو چندان می‌گردد.
در بسیاری از شرکت‌ها محیطی برای سیگار کشیدن کارکنان در نظر گرفته می‌شود. این محیط می‌تواند برای دیگران یکی از بدترین مشکلات را فراهم کند به خصوص افرادی که دچار انواع حساسیت‌ها و مشکلات تنفسی هستند؛ آنچنان که به این وضعیت سیگار کشیدن خاموش می‌گویند. شما با استفاده از در و پنجره پی وی سی می‌توانید کاملا این مشکل را حل کنید. وکیوم بودن تمام زوایای محیط اطرافتان سبب می‌شود، دود و یا بوی بد ناشی از یک بخش ساختمان به دیگر بخش‌ها سرایت نکند.

هیچ مشکلی نیست که حل نشود

شاید تا اینجا جنبه کارکردگرایی پارتیشن بندی اداره شما با استفاده از انواع در و پنجره upvc را نسبتا دانسته‌اید. کارکردی که به شدت می‌تواند بر تصمیم شما برای نصب در و پنجره upvc تأثیر بگذارد.
اما شاید هنوز در ذهن خود یک مانع را در نظر داشته باشید و آن هم رنگ پنجره‌های upvc است. بله در ظاهر تمام پنجره‌های upvc به رنگ سفید تولید می‌شوند اما این فقط ظاهر اولیه ماجرا است.
شما با استفاده از لمینت‌های مختلف رنگی برای در و پنجره upvc‌ خود به راحتی می‌توانید پنجره، درها و دیوارهای پارتیشن اداری خود را به هر رنگی که مایل باشید در آورید. این موضوع سبب می‌شود طرح پارتیشن اداری که برای محیط اداری خود نظر گرفته‌اید از هر نظر کامل باشد.
کیفیت یک پارتیشن اداری با در و پنجره‌های دو جداره آنچنان بالا است که آرامش و حس خوب کار کردن را برای همه فراهم می‌آورد. کافی است فقط یک تماس با ایران یو پی وی سی بگیرید تا بهترین‌های ایران در خدمت شما باشد.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 285 تاريخ : دوشنبه 15 ارديبهشت 1399 ساعت: 17:01

انتخاب رنگ شیشه برای پنجره‌ پی وی سی

پنجره‌های پی وی سی اکنون به عضو جدا نشدنی معماری شهری ایران تبدیل شده است. این یک واقعیت عمیقی است که در شهری مانند تهران بدون استفاده از این دسته پنجره‌ها، نه می‌توان گرما و سرمای تهران را تحمل کرد و نه می‌توان سر و صدای آن را تاب آورد. اما با رواج یافتن انواع مدل‌های پنجره پی وی سی گزینه‌ها و امکانات خاصی به این پنجره‌ها اضافه می‌شود.
معماری این روزگار که به اجبار باید به آن معماری مدرن ایرانی لقب بدهیم، بسیار متفاوت‌تر از معماری قدمی ایران است. در معماری گذشته تنوع مصالح آنچنان پایین بوده که معمار حتی اگر می‌خواست خانه‌ای را به گونه‌ای متفاوت بسازد، باز هم امکان نداشت؛ زیرا تفاوت فقط از طرحی که معمار برای ساخت خانه می‌داد، برنمی‌آید. برای اجرای طرح متفاوت به مصالح متفاوت نیاز داریم.
در معماری شهرکی در مراکش به شدت از رنگ آبی استفاده شده است. این رنگ در آن محیط به خوبی و زیبایی و با جلوه‌گری تمام عیار باقی می‌ماند.

انتخاب رنگ شیشه پنجره‌ پی وی سی

حال اگر شما همین رنگ را در تهران با این حجم بالای آلودگی هوا به عنوان تم قالب به کارببرید آلودگی‌های محیطی سبب چرک شدن آن شده و به سرعت و از رخ و جلوه می‌افتد.
اما برای ایجاد تفاوت در معماری وجود بهترین پنجره‌ upvc یکی از بهترین امکانات را به ما می‌دهد. شما علاوه بر آن که می‌توانید از لمینت‌های رنگی برای نمای خارجی و داخلی پنجره‌های یو پی وی سی می‌توانید استفاده کنید می‌توانید از انواع شیشه‌های رنگی نیز برای ایجاد تم رنگی در معماری خارجی خانه خود استفاده کنید.

چه رنگ شیشه‌ای می‌تواند بهترین انتخاب برای پنجره پی وی سی باشد

از رنگ آبی شروع می‌کنیم. رنگ آبی یکی از زیباترین رنگ‌ها برای به کار بردن در شیشه‌ پنجره پی وی سی است. یکی از مهم‌ترین دلایلی که رنگ آبی را به گزینه بسیار برجسته‌ای میان رنگ‌ها دیگر تبدیل می‌کند، رنگ فریم غالب پنجره‌های یو پی وی سی است. این فریم‌ها اغلب به رنگ سفید ساخته می‌شوند. ترکیب سفید و آبی در بنایی که مکملی مانند رنگ سفید سنگ نما را دارد می‌تواند به شدت زیبا باشد. استفاده از این دو ترکیب رنگ در مابقی المان‌های خارجی بنا نیز سبب می‌شود تم بسیار زیبایی را در کلیت تمام بنا به وجود آوریم.
شیشه‌های دوجداره عملا از دو لایه شیشه ساخته می‌شوند یکی از اصلی ترین پیشنهاد‌های ما برای استفاده از رنگ آبی در ساختار پنجره پی وی سی ، استفاده از این رنگ در لایه دوم یا شیشه خارجی پنجره است. شیشه داخلی حتما از نوع بی رنگ معمول انتخاب کنید زیرا با فیلتر کردن به شدت زیاد نور توسط دو لایه شیشه آبی رنگ و نور داخل خانه را هم آبی می‌کنید و این موضوع باعث سردی رنگ داخلی خانه می‌شود. در هیچ کار نباید افراط کرد.
حال به سراغ رنگ‌های دیگر می‌رویم. اگر محیط شما از گیاهان بزرگ در خارج از خانه بهره‌مند است، حتما رنگ سبز برای شیشه پنجره پی وی سی استفاده کنید. این گونه سبزی گیاهان بزرگ اطراف بنای خود را با پنجره‌‌های خانه هماهنگ کرده‌اید. این گونه حسی از طبیعت دوستی و طبیعی بودن بنا را به بیننده القا می‌کنید. تزریق رنگ سبز گیاهان اطراف با استفاده از رنگ سبز شیشه‌های دوجداره به ساختمان، بنای شما را بخشی از طبیعت جلوه می‌دهد.
استفاده از رنگ برنزی و قهوه‌ای در کنار آجر‌های اخرایی یا زرد تیره نیز می‌تواند برای شما بنایی بسیار خاص را پدید آورد همین طور در این بنا کاپوزیت‌های سربی رنگ نیز می‌تواند بنای شما به اوج استحکام نزدیک کند. این رنگ بندی بسیار خاص را برای شرکت‌ها به شدت توصیه می‌کنیم.
ایران یو پی وی سی سعی می‌کند در مقالات خود بهترین و خاص‌ترین پیشنهاد‌ها را برای ساخت بنا را برای شما داشته باشد. پس لطفا دیگر مقالات ما را هم مطالعه بفرمایید. ‌

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 299 تاريخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 ساعت: 16:58

خبرنامه